Dark Is The Night швидка дуельна асиметрична гра

Dark Is The Night

У темному і небезпечному лісі мисливиця розбила табір, щоб перечекати ніч. Вона прокинулася від шуму в темряві. Звук йшов з непроглядній темряви, з-за меж освяченої ділянки багаттям. Знову шум! Гортанний рев попередив мисливицю, що вона не одна у лісі. Щоб дожити до ранку, їй потрібен гострий меч, кмітливість і влучний лук.

Dark Is The Night - асиметрична дуельна гра, з одного боку гравець грає за мисливицю, яка повинна впоратися з нічним гостем, а з іншого боку гравець у ролі монстра хоче вбити і з'їсти самотню жертву. У грі передбачено і мирне вирішення проблеми у вигляді нічиї.

Підготовка до гри Dark Is The Night

На стіл викладається невелике поле, на якому позначені цифрами квадрати, на якому пересувається мисливиця і монстр, він же пересувається приховано. Гравці визначають, хто за кого буде грати, після чого гравець за мисливицю отримує відповідні жетони спорядження і токен персонажа.

У гравця з монстром є спеціальний планшет, на якому він в таємниці відзначає своє розташування. На початку гри він першим відзначає на який з 12 клітин він знаходиться. Далі мисливиця робить свій вибір і на одну з 8 клітин біля багаття розміщує свою фігуру. Після чого монстр повідомляє у якому напрямку від жертви він знаходится- північ, південь, захід, схід.

Ігровий процес Dark Is The Night

У свій хід гравці зобов'язані переміститися на сусідню клітку і зробити дію. Монстр переміщається таємно, а мисливиця у відкриту. У першому раунді жодна зі сторін не може зробити атаку по противнику.

Мисливиця не може переміщатися по клітинам з темряви, по діагоналі, використовувати за хід більш одного свого жетона спорядження, хоча на одну клітку можуть зіграні не один жетон спорядження.

У мисливиці є меч, яким вона може раз за раунд наносити удар по сусідній клітці з темрявою, а також одноразові жетони - дві стріли для лука, пастка з дзвіночками і окіст.

У фазу своєї дії мисливиця за гру може вистрілити два рази по прямій лінії у одному з напрямків. Якщо стріла потрапляє в квадрат з монстром, то він убитий і мисливиця виграє. При цьому, якщо стріла пролітає через багаття, то вона загоряється і підсвічує до кінця гри квадрат навпаки багаття, як тільки монстр буде проходити через цей квадрат, він зобов'язаний повідомити про своє місцезнаходження.

Пастку з дзвіночками гравець може розмістити на будь-якій клітині з темрявою. Як тільки монстр проходить через клітку з пасткою або він знаходиться у даний момент на ній, він зобов'язаний повідомити своє місце розташування, після чого пастка ламається і скидається з гри.

Окіст можна розмістити на будь-якій ділянці у темряві, після чого монстр переміщається на одну клітку ближче до окосту і повідомляє скільки клітин його відокремлює від їжі. Жетон відразу ж скидається, а мисливиця знає, що монстр знаходиться на одній з двох клітин щодо окосту.

Монстр у свою чергу переміщається на одну сусідню клітку, переміщатися на кутові не можна. Якщо він знаходиться поруч з хижаком він може зробити атаку і вбити жертву. Один раз за гру він може використати свій жетон для заплутування мисливиці. При цьому він повідомляє своє точне місце розташування, після чого може залишитися на місці або переміститися на одну-дві клітини у будь-якому напрямку. У критичній ситуації це може врятувати гравця, приховавши своє місце розташування на одну з 5 клітин.

Гра закінчується мирним шляхом, якщо через 5 ходів після використання останнього свого жетона спорядження ніхто нікого не вбив - настає світанок, монстр йде у своє лігво, а мисливиця пережила темну ніч.

Враження від гри Dark Is The Night

Dark Is The Night - швидка асиметрична гра з мінімум компонентів. Мені дана гра не сподобалася, вона може як швидко і випадково закінчиться, так і затягнутися. Монстру необхідно непомітно підкрастися до жертви, а лучниці вміло використовувати свої жетони спорядження.

Дуже багато залежить від первинного розташування гравців, адже мисливиця знає з якого боку від неї знаходиться монстр, а значить він на одній з трьох клітин, можна буде підловити монстра через хід і спробувати атакувати на відстані по прямій або в ближньому бою.

У грі всі дії обмежені, тому кожна помилка може стати фатальною, пересування тільки на сусідню клітку. У підсумку усе буде зводитися до ймовірності 1 до 2 або 1 до 3 в затриманні монстра.

Мені складно оцінити гру, в неї ми зіграли два рази поспіль. У першій партії гравець програв на другому раунді, а вже друга затягнулася і більш-менш була схожа на ігровий процес. Якщо вам подобаються швидкі гри на двох в стилі кішки-мишки, можливо Dark Is The Night вас зацікавить. Грайте тільки у хороші ігри!

Отправить ответ

avatar
  Subscribe  
Notify of