Automobiles

У грі Automobiles гравці перевтілюються у гонщиків спортивних автомобілів. У грі є два режима - спрощений і серія гонок. У спрощеному режимі вибирається траса, закуповуються кубики руху і починається гонка.

У серії гонок, кожен гравець отримає унікального гонщика зі своїми здібностями, гонки послідовно проходять на трьох різних трасах, після кожної гонки перші три місця отримають бонус від спонсорів, які впливають на кубики у мішку. Після кожної гонки, кубики дій переходять далі, тому якщо на перших трасах ви поспішали і нахапали багато коричневих, вам буде складно на самій останній трасі.

Підготовка до гри Automobiles

Базова підготовка до гри Automobiles включає до себе - вибір карти траси, кожен гравець отримує планшет, фігурку автомобіля, мішок, набір стандартних кубиків (2 світло сірих, 5 білих і 5 жовтих), гроші на покупку нових з ринку. Гравці розміщують свої фігурки на треку траси, а також на спеціальні ділянки поля, де видно який автомобіль лідирує і скільки залишилося кіл проїхати.

Формується ринок - у грі 10 видів кубиків, всі вони розрізняються по кольорам. П'ять кольорів завжди мають одну і ту ж функцію, коричневий - забиває активну зону і нічого не робить, білий / світло сірий / сірий / чорний - пересуває на одну ділянку відповідного кольору на трасі.

Жовтий, фіолетовий, синій, червоний і зелений - мають змінні властивості, від партії до партії. На кожен такий колір є по 4 карти, які задають властивості на всю гонку і всі траси. Вартість покупки таких кубиків теж змінюється від карти до карти, на відміну від стандартних.

В ускладненому режимі гри перший гравець отримує 10 карт гонщиків, вибирає одну і передає інші наступному гравцеві. Кожна карта гонщика має унікальні властивості, наприклад - кожен раунд брати кубик з скидання і перекладати в активну зону, відправити до 3 кубів в мішок, пересунутися на один будь-яку ділянку вперед, видалити до 3 кубиків, добрати додатково 2 кубика в активну зону і т. д.

Після першої та другої гонки, перші три учасники фінішували першими отримають бонус від спонсорів. Всього у грі 6 видів таких карт - гравці докуповують кубики на певну суму, скидають певну кількість кубиків в скидання, беруть із запасу потрібні кубики і т.д.

Як грати у Automobiles

Гравці по черзі роблять усі дії. На початку гравці за бажанням можуть використовувати 7 кубиків з активної зони. Якщо гравець використовує кубик, він переносить його у зону використовуваних кубиків і здійснює відповідну дію, не використанні кубики принесуть гравцеві кошти для покупки нових кубів. Після того як гравець вирішив, що зробив усі дії з кубами, вони з активною і використаної зони перейдуть до самої правої.

Коли гравець робить дії пересування по треку траси за допомогою кубиків, він пересуває свою машину на відповідні ділянку - 1 кубик = 1 відрізок. Весь трек розбитий на клітини, зазвичай біла ділянка одна клітина, світло сіра - 2, сіра - 3 і чорна ділянка - 4 клітини.

При цьому гравець отримає штрафні коричневі кубики згідно найсильнішому своєму пересуванню. Якщо гравець максимум пересувався по білим клітинам він отримає 1 коричневий кубик, максимальне покарання - це 4 коричневих кубів від чорного кубика, отримані куби йдуть в праву зону і будуть замішані в мішок, коли він спорожніє. При цьому якщо гравець завершить свій хід впритул за машиною противника, він не отримає коричневих кубок зовсім.

Після усіх маніпуляцій - рух, покупка нових кубиків, отримання коричневих кубиків засмічують мішок гравця у грі Automobiles можна скасувати свої дії, щоб переграти свій хід, така ж процедура є у грі Through the Ages.

Після усіх тверджень, гравець дістає з сумки 7 кубиків і кладе у свою активну зону, після чого хід переходить наступному за годинниковою стрілкою. Якщо не вистачає кубиків з мішка, то усі куби з неактивної зони кладуться у мішок, там усе ретельно перемішується і дістається необхідна кількість.

Якщо один з гравців перетнув фінішну пряму, то гравці, що залишилися дограють свої ходи, щоб усі зробили однакову кількість ходів і визначається переможець.

Враження від гри Automobiles

У мене маленький досвід ігор у спортивні настільні гонки - camel up, k2, Flamme Rouge і гра Automobiles стала для мене приємним відкриттям. Усі дії проходять через кубики, які випадковим чином дістаються з мішка, тут я згадую гру Orléans або Puzzle strike, де замість кубиків діставалися кругляшки.

У грі багато стратегій, по-перше, все залежить від здібностей гонщиків, по-друге від властивостей кольорових кубиків. Наприклад, якщо здатність гонщика дозволяє скидати кожен раунд коричневі кубики, можна не турбуватися і їхати якомога далі і не купувати кольорових кубиків, які прибирають коричневі.

Кольорові кубики найрізноманітніші, а якщо врахувати, що з 5 кольорів, кожен може бути представлений однією з 4 карт, варіація виходить дуже великою. Зазвичай я віддаю перевагу купувати або зеленім, або синім кубам, вони найбільш дорогі і ефект кращий.

Приклади кольорових кубів при їх розіграші, дістає з мішка 2 нових кубика, один кладеться в активну зону, а другий в використовувану; пересування на дві будь-яких ділянки траси, але при цьому гравець отримує 1 коричневий кубик і інші гравці можуть пересунутися на одну будь-яку ділянку; отримати 1 коричневий куб і перенести у свою активну зону використовуваних у минулих колах кубиків; переміститися на стільки білих клітин, скільки різних кольорів у не активній зоні і т.д.

Якщо ж використовується тільки одна траса можна спробувати якомога швидше дістатися до фінішу, якщо гонка розділена на три траси можна перші свої ходи пасувати. Тоді усі кубики відправляються до неактивної зони, гравець не отримує коричневі куби, а за зменшену вартість активних кубиків набуває нових, щоб з їх допомогою прискоритися.

Що стосується стандартних біло - чорних кубів, усе залежить від траси, хоч чорний і просуває гравця дуже далеко, але на деяких ділянках чорний колір зустрічається вкрай рідко. При цьому іноді не варто позбавлятися повністю від білих кубиків, іноді вони дозволяються скоротити дистанцію на повороті, так якщо машини перебувають на одній прямій лінії, першої вважається найближча до внутрішнього кола. Мені більше подобаються сірі і вони досить часто зустрічаються на шляху.

З іншого боку, якщо робити акцент тільки на далеких відрізках траси, де йдуть або чорні, або сірі кубики, то у грі на п'ятьох буде складно об'їжджати усіх супротивників. Хоча були в мене партії, коли вдавалося за один захід проїжджати відразу цілий круг.

Але найчастіше багато забивають на очистку мішка від непотрібних кубиків і до кінця гри у гравців по 40-50 кубів проти 12 початкових, де третина це коричневі, у результаті гравці не можуть швидко пересуватися і купувати нові куби, втрачається темп і швидкість.

Чим мені подобається гра Automobiles - прості правила, азарт, гонка, необхідно правильно на початку гри розподілити кошти, щоб купити потрібні куби і не відставати від інших гравців. Навіть якщо гравці будуть брати одні і ті ж куби, рандом у вигляді мішка усе збалансує, головне пам'ятати які у вас є, а які ще можуть прийти до вас до руки у наступному раунді.

Отправить ответ

avatar
  Subscribe  
Notify of