Dice Forge коли в руках божественні кістки

dice forge
Dice forge

У грі Dice Forge або Грані долі, Боги пропонують стати кращому гравцеві напівбогом, щоб визначити переможця влаштували найбільше змагання. Турнір пройде на небесних островах, створених по-своєму смаку і подобою божеством.

Кожен гравець отримує могутні артефакти - кубики, які дозволяють отримати божественну силу, золото та інші підношення. За свою щедрість гравці зможуть поліпшити кубики і зробити їх ще сильнішими.

В цілому гра Dice Forge досить проста, кожен хід гравці кидають кубики, а у свій хід або покращують кістки, або купують карту божества.

Підготовка до гри Dice Forge

У грі дуже зручний органайзер, який заощадить час при підготовці до гри, головне було у минулій партії правильно скласти усі компоненти. На початку партії, кожен гравець повинен зібрати свої кістки долі, вони бувають світлі і темні. Для цього береться кубик і до нього додаються базові межі з 1 злитком золота, 1 осколком сонця і 2 ПО.

На стіл кладеться поле, на яке необхідно розкласти карти з божественним втручанням. У грі передбачений комплект карт для вступної гри і більш складні, при цьому частина карт не має аналогів для заміни. На кожне місце під карту кладеться стільки карт, скільки гравців бере участьу грі. На кожній карті написано скільки ПО отримає гравець у кінці гри. Деякі карти мають миттєвий одноразовий ефект, деякі багаторазовий, або просто ПО.

Кожен гравець отримує особистий планшет і маркери, які при зрушуванні за шкалою відображатимуть скільки й чого є у гравця (по аналогії з Istanbul). У гравця може бути максимум 12 одиниць золота, і по 6 одиниць осколків місяця і сонця. Так само гравці отримують по фігурці, для розміщення їх на поле під час фази звершення діянь.

Першим гравцем стає наймолодший, при цьому він зрушує свій маркер золота на позначку 3, кожен наступний гравець на одну позначку менше. При грі вчотирьох, останній гравець починає без золота.

Як грати у Грані долі

Гра складається з раундів, їх кількість залежить від кількості гравців. У кожному раунді гравці по черзі у свій хід проходять чотири стадії - божественне благословення, активація карт підсилень, основна дія і додаткова.

Божественне благословення - це кидок гравцями двох своїх кубиків, після чого вони кладуться на планшет і застосовуються грани з кісток. Мале благословення - це коли властивістю карти гравець вибирає один свій кубик і кидає його, для отримання результату. На першій стадії кожного гравця, усі учасники турніру беруть і кидають два своїх кубика, після чого зазначають отриманий результат на планшеті.

Деякі карти богів дозволяють гравцеві здійснювати з їх допомогою додаткові дії - наприклад за 3 золота отримати 4 ПО, отримати за вибором осколок потрібного елемента і т.д.

У грі є два види основних дій - покупка нової межі або здійснення подвигу. Якщо у свій хід гравець вирішив замінити грань на кубику, він витрачає стільки золота скільки потрібно для нової межі, головне пам'ятати, що за один хід можна купити дві однакові межі.

Здійснити подвиг - гравець розміщує свою фігуру на поле на потрібному йому острові, щоб купити у бога карту за підношення. З одного боку поля йдуть карти з вартістю від 1 до 6 осколків місяця, а з іншого сонця, а найдорожча карта коштує по 5 осколків обох елементів.

Якщо гравець ставить свою фігуру на острів з іншим гравцем, то той гравець відправляється у центр поля і кидає два своїх кубика (божественне втручання), тим самим він отримує бонус, тому зайвий раз краще не позичати зайнятий острів.

Якщо куплена карта божества активується на другій стадії, то свої карти гравець складає сорочкою вгору, щоб інші гравці не знали скільки переможних очок принесуть карти в кінці гри.

Пасивна дія - гравець один раз за раунд може витратити 2 осколка сонця, щоб виконати одну з основних дій - покупка грані кістки або здійснення подвигу.

Враження від гри Dice Forge

Dice forge - хороша сімейна гра зі звичайною механікою, але вкрай незвичайною її реалізацією. Якщо у звичайних іграх ми підсилюємо свою руку купуючи нові карти і чекаємо, коли вони до нас прийдуть, то тут же ми просто замінюємо не потрібну грань, сильнішою. Схожу незвичайну механіку я зустрічав у грі Mystic Vale, де три карти збираються у одну повноцінну.

У гру я награв десяток партій від 2 до 4 гравців, і вона добре грається на будь-яку кількість гравців. Якщо на чотирьох йде криза, куди встати, щоб не дати супернику зайвий раз кинути кубик, то у грі на двох кожен гравець двічі робить божественне благословення.

У грі не одна переможна стратегія, від партії до партії можна змінити частково карти божеств і тут як на мене головний мінус гри - дуже мало різноманітних карт. Тому вже після першої моєї гри я захотів зіграти у додаток з новими дарами від богів, а його нема.

У перші ходи у гравців прості слабкі кубики, немає ресурсів і грошей, тому усі покращують свої кубики. Найдешевший варіант посилення - це межі з золотом - 3, 4 і навіть 6 монет за один кидок кубика, звучить заманливо, хоча до середини гри вже буде не так ефективно покращувати кубики, а шанс що ваша шістка випаде хоч пару разів не гарантована.

Але я люблю грати через золото, перші три раунди я покращую один кубик по максимуму і другий частково на золото, пізніше купую за 1 осколок місяця карту з молотом. Кожен раз, коли ви отримуєте будь-яким способом золото ви можете розподілити, відправити його на школу золота планшета або просунути трек молота. За перші 15 поділів треку молота гравець отримає 10 ПО, після чого карта перевертається і за повторне заповнення треку гравець отримає ще 15 ПО.

Дана карта хороша тим, що ви завжди можете надлишок золота злити на молот. Припустимо вас грає четверо у вас 4 золота, і коли до вас дійде хід ви ще 4 рази будете кидати 2 кубика, а значить з більшою часткою ймовірності ви заповнити свій планшет до межі і інші ресурси просто пропадуть, правда можна купити поліпшення планшета, що розширює його ще на 3-4 ресурси.

З боку сонця є інша дешева цікава карта, яка на початку свого ходу дозволяє гравцеві витратити 3 золота і отримати 4 ПО, а таких карт може бути кілька, тому пасивні кидки із золотою гранню будуть приносити ПО на автоматі, а свої дії будете спрямовувати тільки на здійснення подвигів.

З іншого боку, можна прокачувати свої кубики на осколки місяця і сонця, що дозволять брати більш дорогі карти Богів, так найдорожча карта приносить гравцеві 26 ПО. При цьому 2 осколка сонця дозволять зіграти ще один хід. Дана стратегія хороша на останні 3 раунду, а до цього варто добре прокачати.

В одній з ігор гравець поліпшив на своєму кубики через божества свою грань, тепер вона у три рази збільшувала ефект від другого кубика, а на другому кубику він намагався брати грані з отриманням ПО. Так на моїй пам'яті він зміг один раз викинути на першому кубику грань з 4 ПО, а на другому поліпшення х3, що за один кидок дав йому відразу 12 ПО.

Усе на волю божеств і кісток, гра дуже весела і завзята, шукаєш свою переможну стратегію і перемагаєш! Я від Dice forge хочу тільки продовження у вигляді нових карт божеств, вже набридло, що рука прям і тягнеться кожен раз купувати молоток і отримувати 25 ПО по ходу гри.

Отправить ответ

avatar
  Subscribe  
Notify of