Enchanters

У грі Enchanters гравці - заклинателі, могутні герої захищають беззахисні міста за допомогою магії і артефактів. Протягом гри гравці створюють могутній артефакт, який увібрав у себе силу попередників. Мета гри, набрати якомога більше переможних очок за перемогу над монстрами, драконами і володінням рідкісних предметів.

Підготовка до гри Enchanters

Кожен гравець отримує по 5 кристалів, карту предмета «кулак», заклинання «заклинання», планшет для регулювання поточної сили атаки і захисту. Карти пригод діляться на 4 види - предмети (з символом ковадла), заклинання (з символом ока), монстри і дракони.

З колоди міст вибирається одне, яке буде виконувати дію відпочинку для усіх гравців на протязі цілої гри. Карта міста складається з декількох частин - умова нарахування переможних очок у кінці гри (за 2 убитих монстрів 1 ПО, 5 кристалів - 1 ПО і т.д.), багаторазова дія (за 2 кристала підвищується сила на 1) і ефект відпочинку (отримати 2 кристала, вилікувати 1 рану і т.д.).

Кожен гравець вибирає випадковим чином або за домовленістю одну колоду карт, при грі вдвох по дві. Щоб прискорити ігровий процес можна випадковим чином прибрати по 5 карт з кожної колоди або зіграти тільки картами, де на задній частині є цифра 2. Після того, як колоди обрані необхідно їх ретельно перемішати між собою, після чого сформувати відкритий ринок з 6 карт, карти лежать в лінії від колоди до карти міста. Найближча карта до міста вважається першою і при її взятті вона нічого не коштує, кожна наступна коштує на один кристал дорожче, так найближча карта до колоди обійдеться гравцеві у 5 кристалів. При початковому формуванні ринку на столі можуть викластись тільки карти предметів і заклинань, якщо витягуєте монстра або дракона, то їх необхідно замішати назад у колоду.

Ігровий процес Enchanters

Гра досить проста, у свій хід гравець або подорожує, або відпочиває. У стандартному режимі у гравців буде 25 ходів, поки усі карти не підуть з ринку.

Здійснити відпочинок - це скористатися ефектом карти міста або карти зі свого планшета з символом хрестик. Наприклад, персональна карта рюкзак дає 5 кристалів або у місті за 1 кристал можна відновити 2 рани. При цьому у кінці свого ходу активний гравець повинен скинути найдешевшу карту з ринку, зрушити старі і додати нову.

Мандрівка або взяття карти з ринку - кожна карта має свою вартість, від нуля до 5 кристалів в залежності від розташування її на ринкі. Коли гравець бере карту він кладе її поверх раніше викладених цього ж типу зі зміщенням вгору. Кожна карта розділена на дві частини, нижня, яка буде активна до кінця гри і верхня, яку будуть перекривати такі карти.

Якщо гравець вибирає з ринку монстра або дракона, то відбувається бій. Необхідно порівняти кількість життів монстра з атакою персонажа, якщо вона більше або дорівнює, то монстр вмирає і відправляється в скарбничку гравця, після чого необхідно порівняти атаку монстра із захистом гравця. За кожну одиницю різниці захисту гравця і атаки монстра, гравець бере один жетон рани, у кінці гри 1 рана забирає 1 переможне очко.

Найбільше ПО приносять дракони, але при цьому вони мають великі параметри атаки / життів і інший ефект. Якщо гравцеві не вистачає сили на вбивство супротивника, він може доплатити кристалами згідно місту і отримати посилення атаки.

Враження від гри Enchanters

Гра Enchanters вийшла досить веселою, яскравою, барвистою з монстрами і скарбами. Візуально оформлення карт предметів мені нагадують карти з гри warehouse 51. Мої враження з першої і другої партії ви можете прочитати у розділі ігротека.

На стол гравці викладають карти у такій послідовності, картка предмета, а правіше заклинання, при цьому усі назви предметів починаються з великої літери, а закляття з маленькою. Тим самим у вас завжди буде на руці артефакт з цікавою назвою, наприклад, Кулак люті, довгий меч вовка і т.д. Для атмосфери назву отриманого артефакту можна вимовляти епічним голосом, як в грі Epic Spell Wars of the Battle Wizards, де гравці повинні проговорити своє заклинання.

Якщо у звичайному колодострої ми підсилюємо свою руку новими картами з ринку і чекаємо, коли в руку прийдуть нові карти, щоб їх розіграти, то в Enchanters усі нові карти доступні відразу ж.

Вартість карт регулює ринок, тому кому як пощастить, буває, що ти безкоштовно отримуєш дуже круту карту, а буває, що просто нема чого взяти або дорого брати далекі карти. Так само бувають карти, які на початку гри не такі корисні ніж у кінці, наприклад, предмет підвищує атаку і захист, але наступна карта перекриє усі характеристики попередниці. Або якщо рано вийде дракон або сильний монстр, його ніхто не зможе здолати і рано чи пізно він дійде до крайнього місце на ринку і відправиться до скиду.

Кожна колода має свої властивості і яскраво виражений характер. Наприклад, колода з лампою спрямована на отримання ПО згідно з отриманими кристалів у кінці гри, 5 кристалів - 1 ПО. Там тобі і джин, який приносить 20 кристалів переможцю та по 5 усім іншим, і чарівні речі, які дають кристали при додаванні до себе в руку нових заклинань.

Інша колода спеціалізується на захисті, предмети дають більше захисту, ніж атаки, монстри легко вбиваються, але при цьому дуже сильно б'ють гравця, а кожна рана це відібране ПО. Є колода на капості, підкинути противнику предмет, який не тільки закриє старі властивості, але і принесе негативний результат до атаки. Або змусити скинути противника верхню карту предмета, заклинання або навіть забрати монстра з переможними очками. Найцікавіша бойова складова частина гри - це вбивство драконів, це приблизно чверть ПО за всю гру і ефект карти. За перші партії у нас один гравець на меті ставив знаходження і вбивство драконів.

У грі Enchanters не так багато набирається ПО, як здається, особливо коли у кожного гравця по 5 і більше ран, у нас в одній грі у гравця ПО за вбивство 8 монстрів прирівнялось до штрафу за рани. При цьому не варто недооцінювати супротивників, не можна лідеру давати те, що йому необхідно. В одній з партій ми просто ігнорували багатство гравця і його цілеспрямоване бажання набирати карти, що дають ПО за кристали, у результаті у трьох гравців приблизно однакова кількість ПО, а переможець відокремився на 14 очок.

Якщо брати варіативність, то у колоді 21 карта з містом, чого вистачить на велику кількість партій, а ось 6 карт з фракціями це мало. Тому, як тільки у мене з'явиться можливість взяти додаток, він з'явиться у моїй колекції, при тому що в доповненні крім драконів будуть боси. Босів на відміну від Legendary: A Marvel Deck Building Game вбити не можна, кожен раз, коли на ринок виходить карта монстра відбувається неприємна подія для усіх гравців. А який гарний арт у цих босів, хоч частково вони змальовані з всесвіту варкрафта, особливо лицар смерті.

Краща частина будь-якого огляду гри, це дізнатися загальну думку і враження про неї. Щоб передати якомога більше інформації про гру я вирішив дізнатися думку у Дмитра, який зіграв більше, ніж у 500 різних настільних ігор.

Залік заклинателю! Добротний, фановий і недурний філлер. Зіграли дві партії поспіль - не змогли зупинитися на одній, ПО 40-34, 39-37.

Навіть краще зайшла гра, ніж я гадав. Тому що є рішення. Першу партію відіграли за 30 хвилин, другу вже швидше. Думаю, 15 хвилин на людину має виходити, а то і швидше. 25 ходів на людину за гру (у дуелі 26). Ходи, як насіння - бам, бам, бам.

На наступний день знову грали в заклинатель. Прям море задоволення отримали. 39-36, 41-40. Різний склад колод на гру, різні міста і вихід карт дуже сильно відрізняють партію одну від одної. І звичайно дуже доставляє коментувати артефакти свої і суперника).

Гра не про мочилово, а про збір / крафт оптимального для конкретної партії артефакту, тобто про творення. Моїй дружині гра Enchanters сподобалась, вже 6 партій зганяли, у неї, навіть вже улюблені і нелюбимі колоди з'явилися і з містами та ж історія. Але зрозуміло, що кожному своє і універсальних рецептів не буває.

Отправить ответ

avatar
  Subscribe  
Notify of