Skyward

Після тривалих війн і заворушень, чотири фракції вирішили укласти мир і для цього вони створили літаюче місто - Skyward , який розташований на перетині чотирьох царств. Гравці змагаються між собою, щоб стати головним хранителем і очолити управління над містом. Хто першим побудує місто своїми будівлями, які приносять найбільшу кількість ПО, той і виграв.

Підготовка до гри Skyward

У центрі столу викладається невелике поле, на якому розташовується ігрова колода карт, місце для скидання і нагадування, скільки карт бере участь в раунді. Поруч розташовуються жетони у вигляді шестерень, які замінюють будь-який символ при спорудженні будівлі.

Випадковим чином визначається перший гравець (він же наглядач), який отримує відповідний жетон, який надалі необхідно використовувати при складанні колод.

Карти у грі дуже барвисті, вони діляться на два вида - фракції і будови. Фракціями гравець оплачує будівництво будівель.

У базовій версії гри передбачено два додаткових модуля, які можна використовувати за бажанням, щоб ускладнити трохи ігровий процес. Один модуль додає в колоду карти, які вимагають більшого числа фракцій, а й приносять вони більше ПО, а другий модуль дає миттєвий ефект, але у кінці гри у кого більше таких карт отримає мінус ПО.

Як грати у Skyward

Головна особливість гри Skyward - розподіл карт на колоди, які будуть вибирати гравці. У свій хід наглядач відраховує з колоди n карт у залежності від числа гравців і розподіляє карти на стопки за кількістю гравців, при цьому на одну з стопок необхідно покласти жетон першого гравця. Грубо кажучи на одного гравця в раунд доводиться по 4 карти, але стопки не обов'язково будуть однакові, в одній може бути 3 карти, а в іншій 5.

Для економії місця карти можна накладати одну на іншу по діагоналі, залишивши місце з символами. Кожна карта показує які підлеглі потрібні для її побудови, скільки таких карт є у колоді, скільки вона принесе ПО у кінці гри і ефект при будівництві або взяття її до руки.

Гравець сидить зліва від наглядача першим обирає колоду карт, і так далі, поки остання не дістанеться першому гравцеві. Коли гравець вибирає колоду карт і в ній є карта з символом блискавки, він негайно її розігрує і кладе перед собою.

Коли гравець бере колоду карт з жетоном першого гравця, він стає наглядачем і отримує токен шестерінки. Він першим починає розіграш карт з руки і далі за годинниковою стрілкою.

У свій хід гравець може розіграти перед собою одну будівлю, при цьому він повинен сплатити вартість споруди картами фракцій, при цьому одна шестерня може замінити один символ фракції.

В кінці свого ходу гравець може обміняти три своїх карти з руки на одну шестірню, цю дію можна робити скільки завгодно разів, при цьому залишити на руці більше 6 карт для наступного раунду не можна.

Гра підходить до кінця в двох випадках або, коли колода вичерпалася або, коли один з гравців побудував 6 будівлю. При цьому завдяки властивостям деяких карт можна закінчити гру і з 7 будівлями. При фінальному підрахунку переможних очок враховуються ПО з карт і з ефектів будівель.

Враження від гри Skyward

Настільна гра Skyward - яскрава, барвиста карткова на будівництво споруд. В ігровій механіці нічого нового немає, тільки розподіл карт лідером вносить новизну.

Гру мені дали на час і за тиждень встиг зіграти дві партії на двох з різними суперниками і одну на п'ятьох гравців. Хоч на коробці написано, що гра для чотирьох гравців, але у правилах роблять поправку і на п'ятьох, карт вистачить, хоч краще грати з додатковими модулями.

При цьому я не рекомендую у дану гру грати великим складом учасників. Припустимо на 4 гравців наглядач повинен розкласти 16 карт на 4 стопки, при цьому остання дістанеться йому, на це йде багато часу. Після гравець зліва, повинен проаналізувати стопки і вибрати яку взяти йому і так далі.

Самі ходи не так багато часу займають, як підготовка карт наглядачем. У грі на двох гра виглядає зовсім по-іншому, формуються дві колоди і їх можна максимально близько постаратися збалансувати або підібрати для себе оптимальний варіант. Наприклад, в одній стопці буде 3 карти - 2 фракції і 1 будівлю, а в другій тільки будівлі.

Так само у нас виникло питання при підрахунку переможних очок, одну з будівель давало ПО у залежності від певного типу будівель у противників, і при більшій кількості противників буде більше таких будівель, а значить гравець отримає більше ПО, тому ми вирішили вважати ПО по системі 7 чудес, тільки за будівлі сусідів зліва і справа.

При цьому я можу назвати гру Skyward симпатією наших зимових ігротек, після зустрічі дівчина, у якої було дуже мало ігрового досвіду в настільних іграх, і вона не зовсім розуміла текст на картах (вона погано знала мову, на якому були написані властивості карт), але після ігор вона сказала, що ця гра була кращою на ігротеці 30. Та й написати я цей огляд вирішив після того, як тиждень тому мені нагадали, що ось була така дуже гарна нескладна карткова гра, зіграти б ще раз, а грали то ми в неї більше 4 місяців назад.

Якщо брати сам ігровий процес, то карти у грі присутні найрізноманітніші, іноді краще збирати будівлі одного типу для комбо в кінці гри за переможними очками, іноді краще різні. Деякі будівлі дають мало ПО, але приносять інший корисний ефект у вигляді будівництва відразу двох будівель або знижки при будівництві карт або зайвий жетон шестерінки.

Так само у грі присутні карти для взаємодії між гравцями, наприклад, миттєві карти приносять гравцеві мінус 2 ПО, але при наявності певної будівлі вони можуть приносити плюс ПО або можна відправити їх іншому гравцеві.

Резюмую - настільна гра Skyward має красивий арт карт, нескладні правила, одну цікаву механіку. Для мене ця гра пройшла середньої, а іншим сподобалася. Спробуй ті і ви.

Отправить ответ

avatar
  Subscribe  
Notify of