Between Two Cities

Between Two Cities – настільна гра на спільне будівництво міста через вибір тайлів при драфті. У грі ви будуєте не своє краще місто, а спільний проект, частину міста добудовує ваш сусід, а частину ви. Кожен гравець будує два міста і переможцем буде той, чиї міста будуть найкращими за критеріями переможних очок. Швидка гра, яка підходить, як новачком, так і більш досвідченим гравцям.

Підготовка до гри Between Two Cities

Гравці сідають на однакову відстань між собою, щоб було зручно будувати з плиток місто між гравцями 4 на 4.

У центрі столу розміщується поле для підрахунку переможних очок. На нього розміщуються фігурки, які символізують майбутні міста, аналогічні фігури необхідно розмістити між гравцями.

Необхідно узяти подвійні плитки, ретельно їх перемішати і покласти їх обличчям вниз у центрі столу, ці тайли будуть використовуватися у другому раунді гри. Решту поодиноких плиток можна скинути у коробку або у мішечок, і там ретельно їх переміщати.

Ігровий процес Between Two Cities

Гра «Між двох міст» складається з трьох раундів. У першому і третьому раунді гравці набирають в руку по 7 плиток, у другому беруть три подвійних плитки. У першому раунді гравці будуть передавати тайли загодинковою стрілкою, а в третьому проти.

Під час своєї дії гравці повинні вибрати дві плитки зі своєї руки і покласти їх на стіл сорочкою вгору, після чого передати залишок тайлів сусідові. Якщо у руці після вибору плитки, залишився тільки один тайл, то він скидається з гри і завершується раунд. Коли усі гравці вибрали по дві плитки, вони перевертаються, можна обговорювати з сусідами який тайл до якого міста краще прилаштувати.

Щоб перемогти гравці намагаються максимально ефективно розміщувати тайли, у більшості своїй розміщення сусідніх плиток дуже сильно позначається на отриманих ПО. При розміщенні плитки до міста, варто пам'ятати, що усі тайли повинні дивитися в одну сторону.

У грі 6 типів плиток, як і в іншої містобудівної грі – Quadropolis.

НазваОпис
ПаркГрупа з'єднаних плиток приносить 2-8-12-13-14 ПО. Більше трьох однакових типів немає сенсу будувати
МагазинСкільки тайлів по прямій лінії пов'язано стільки ПО від 2-5-10-16
ПослугиПлитки бувають 4 різних видів, від кількості різних тайлів різний ПО, від 1-4-9-17. Можна збирати кілька таких наборів.
ФабрикаМісто з найбільшою кількістю фабрик отримує по 4 ПО за плитку, наступний за 3 ПО і ще один з 2 ПО.
ДімСкільки різних типів будови повз будинків у вас в місті, необхідно помножити на кількість будинків, від 1 до 5 По за тайл. Будинок межуюший з фабрикою отримує просто 1 ПО.
Офис ПО розраховуються відповідно до кількості плиток 1-3-6-10-15-21 + 1 ПО за сусідство з послугами.

Хоч у грі і треба спільно з сусідами побудувати найбільш кращі міста, можна спробувати зіграти по альтернативним правилам. Так при фінальному підрахунку очок переможець визначиться тільки по одному місту, припустимо праве місто від гравця його, тоді сусід справа буде намагатися погіршити планування вашого міста.

Наприклад. Розмістивши завод поруч з будинком - це зменшить ПО до одного. Добудувавши зайвий четвертий парк, це дасть тільки 1 ПО, хоча можна було б спробувати зібрати ще один набір з 3 парків, навіть одиночна ділянка парку принесе 2 ПО. Грали ми за такими правилами пару разів, все ж влаштовувати підлянки іншим гравцям вийшло не так весело, ніж спілкування і загальне планування кращого міста.

Враження від гри Between Two Cities

Between Two Cities одна з моїх улюблених швидких ігор на розміщення тайлів з драфтом. Після цієї гри простіше пояснити новачку, як грати у 7 Wonders та інші ігри з режимом драфта.

Я зіграв у цю гру, напевно, з 20-30 гравцями і тільки одному вона не сподобалася. Прості правила, підготовка до гри займає мінімум часу, скинув усі плитки у коробку і набрав випадковим чином 7 штук і погнав грати. Все це робить гру Between Two Cities хорошою класною сімейною грою, якщо порівнювати з Sushi Go, де теж 3 раунду і система драфта, то у міста можна зіграти навіть у семеро.

Чого я не розумію у цій грі, як і в Kingdom Building навіщо на початку гри на стіл викладати поле з підрахунком ПО, якщо ПО підраховується тільки у кінці гри.

Граючи перші партії, я прочитав аматорський переклад та допустив кілька помилок, хоч навіть з ними гра всім подобалася. Мені здавалося, що гра на стільки підбиває до командного спілкування, що можна спілкуватися навіть при виборі плиток, але розмова дозволена тільки після того, як усі вибрали по 2 тайла. Так само ми не правильно трактували підрахунок очок магазину і дома. При будівництві будинків поруч з фабриками ми просто забирали 1 ПО від цієї будівлі, а треба було давати тільки 1 ПО за за цей тип. При побудові магазинів ми могли один і той же тайл порахувати два рази, деякі гравці примудрялися будувати магазини квадратом і отримувати 20 По за 4 прямі лінії по 5 ПО кожна, хоча це приносить тільки 10ПО.

У 2017 році вийшло доповнення Between Two Cities: Capitals, яке злегка ускладнило ігровий процес і збільшило тривалість партії. У додаток я ще не грав, але в найближчому майбутньому сподіваюся цей момент виправити.

Отправить ответ

avatar
  Subscribe  
Notify of