time stories
Настільна гра Агентство ЧАС – пропонує нам стати спеціальними агентами у організації, яка займається подорожами у часі для виконання секретних операцій. Базова версія гри пропонує переміститися до 1921 року, де гравці приймуть на себе роль пацієнтів місцевої психіатричної лікарні. Зігравши у базову версію гри, ви без проблем зможете зіграти у будь-який додаток, знайшовши нову пригоду на свою голову.

Підготовка до гри T.I.M.E. Stories

Гра готується досить швидко, завдяки органайзеру, де зручно зберігати усі компоненти гри. При цьому, якщо ви не встигаєте дограти гру до кінця, то потрібні компоненти можна покласти у спеціальні осередки, тим самим зберегти свій ігровий процес.

Для гри необхідно розкласти ігрове поле, викласти поруч з полем різні жетони на перевірку, дістати кубики, роздати кожному гравцеві по картці з персонажем, викласти на ігрове поле карту з доступними локаціями і карти по успішному або негативного проходженню місії.

Підготовка до гри займає до 5 хвилин. При невдалому виконанні місії, за п'ять хвилин ви зможете підготувати гру, щоб ще раз пройти місію. Найкраще за ігровий стіл усім гравцям сідати за одну сторону, щоб краще розглядати карти локацій..

Ігровий процес TIME Stories

У цій грі головне сюжет і історія, тому якщо детально описати цю гру, можна написати зайве, і проходження буде не таким цікавим, тому я розповім усе в загальних деталях.

Агентство ЧАС - кооперативна гра з цікавою механікою, ми подорожуємо у часі і просторі, аля граєш у комп'ютерну гру. Гра пропонує проходити сюжет різними шляхами, час у грі обмежен і усі можливі варіанти за один захід не впізнаєш.

Що вдає із себе гра. Усі гравці виявляються у якийсь локації, локація - це набір карт (від 3 до 6) з головною картою локації, яка пояснює, що б ви побачили якщо опинилися у цій локації. Наприклад: усі гравці з'являтся у загальному залі, на першій карті ви бачите головну медсестру, на наступній - людину, яка грає в шахи, на третій - хлопець привітно махає вам рукою, на четвертій - знаходиться шафа і диван.

У свій хід гравці спільно думають, на яку карту піти, щоб дізнатися, що знаходиться на зворотному боці цієї карти. На карті може бути просто художній текст, персонаж з проханням (принесеш потрібний предмет, щось станеться), ворог (необхідно пройти перевірку по параметру ворога, щоб його перемогти або отримувати рани за невдалу перевірку), персонаж (пройдеш перевірку і щось буде, наприклад, на тебе напав озброєний чоловік, ти можеш або спробувати його вмовити або напасти, для кожного варіанта буде свій сюжетний хід).

Якщо гравцям нічого робити у даній локації вони можуть перейти у будь-яку іншу доступну, головне, щоб ця локація була відзначена на карті. Перехід з однієї локації до іншої вимагає кинути спеціальний кубик (4 грані з 2 одиницями часу, і по одній грані на 1 і 3 одиницю часу). За кожне коло дій витрачатися одна одиниця часу, за кожен перехід між локаціями кидається кубик часу, так само одиниці часу можна витратити для сюжетних карт (якщо на них це написано). При цьому є ситуації, коли необхідно витратити додаткову кількість очок часу.

Якщо час, відведений на місію, закінчився, то ви програли гру, але при цьому можна завантажитися з самого початку. При цьому ви вже будете знати, куди варто йти, а куди ні. Так за кілька завантажень одного і того ж сценарія можна відчути гру у повному обсязі. При наступних перепрохожденнях сценарію гра дає вам поблажку, і час на місію збільшеться.

Якщо твій персонаж загине під час гри, то він відновиться через 7 ходів, при цьому відновляться усі жетони життів. У нашій першій грі за три заходи, так ніхто й не помер.

Враження від гри Агентство ЧАСу

У цілому моєї компанії гра сподобалась, було дуже весело, відразу ж захотілося зіграти у додаткові сценарії, які занурять зовсім у інший світ. Навіть граючи втретє поспіль у один і той же сценарій, гра не стає сильно нудною, зараз ти знаєш, куди варто йти, а куди усе веде до глухого куту, і замість цього витратиш вже час на інші локації або вчиниш по-іншому.

Перед грою мені говорили, що гра хороша, але дуже рандомна через постійні кидки кубиків, але це теж приносить у гру свою атмосферу. Наприклад: на кубику з часом за усі кидки (а їх було близько 20 штук) тільки один раз випала одиниця, а інші рази випадала тільки грань з двійкою. Або бували випадки, коли з трьох кубиків викидаєш одні черепи (ймовірність випадання черепа 1/3), або була епічна битва, коли за 7 кидків кубика не було жодного позитивного результату (а це 50% шанс).

У T.I.M.E. Stories краще грати повним складом учасників - вчотирьох. Якщо граєш втрьох, то в вас 3 персонажа, а це значить, що за одне коло ви втрачаєте можливість зробити зайву дію. Хоча на трьох дається спочатку 30 одиниць часу, проти 25 у повного складу учасників, але це дрібниці, проти зайвої підтримки при перевірці навички. Та й чим більше гравців, тим веселіше, адже в цій грі йде безперервне спілкування і висунення теорій куди йти і що робити.

Єдиний мінус настільної гри Агентство ЧАС - це одноразовий сюжетний поворот, якщо ти один раз пройшов гру, то вже знаєш, що необхідно робити, а у даній грі найцікавіше це пізнавати світ. Можливо через півроку з іншою компанією й можна буде повторити, і зіграти у гру, але ефект буде вже не той. Тому видавці й співтовариство фанів пожвавішали і можна, як придбати офіційні доповнення, так і роздрукувати аматорські допи, які є в базі BGG, щоб опинитися у іншому часі, і в іншому місці з новими персонажами, а для цього потрібна оригінальна базова версія гри.

Отправить ответ

avatar
  Subscribe  
Notify of