Ігротека № 16. Знайомство з Nauticus, Guildhall + Russian Railroads, The Voyages of Marco Polo

Nauticus

Nauticus - гра про судочинство, тут ми будуємо кораблики від однієї до 4 клітини (як морський бій, однопалубний кораблик, кораблик з двох бортів, два борти і палуба і теж + палуба), до кораблик ми добудовуємо щогли 5 фракцій + прапори. Так само в грі є товари, гроші і люди. У свій хід гравці по черзі з 8 доступних секторів активують один, дії виконують всі гравці, але бонус сектора отримує активний гравець. Ці дії дозволяють купувати товар, продавати його, купувати корпуси кораблів на склад, купувати прапори, переносити зі складу все куплене вже на кораблі і інше. В цілому досить непогане євро, але не моє.

Guildhall

Guildhall - хотів зіграти давно, після ознайомлення з кошмаріумом (типу механіка взята звідси). У свій хід у гравця є 2 дії - взяти переможну карту, скинути карти і добрати руку і зіграти 1 карту. У базовій версії гри 6 типів професій, кожна професія має 5 кольорів і 4 копії. Щоб отримати 1 карту, яка дає ПО потрібно зібрати 5 різнокольорових карт однієї професії.

Кожна карта при розіграші має 3 варіанти дії в залежності від того, чи є у вас на столі інші різнобарвні карти цієї професії. Тільки фермер дозволяє отримувати ПО по ходу гри. Картки, що приносять ПО теж бувають різні, як ті що дають відразу 5 ПО, так і менше, але вже з бонусами при тих чи інших дій. Хороша гра, думаю зіграти ще один раз, але вже з допомо, плюс стільки ж карт, але вже нових.

Russian Railroads

Русские железные дороги - одна з цікавих ігор останнього часу для мене. RRR мені здається дуже жорстка гра для новачків, мій партнер давно в гру не грав, і в підсумку я виграв з перевагою в 2 рази, він набрав 236 ПО, а я 430 ПО. У цій грі дуже багато непотрібного, точніше можна робити зайві дію, які профіт не приносять і потрібна практика, щоб приблизно усвідомлювати, що ти хочеш і як будеш рухатися.

The Voyages of Marco Polo

Путешествие Марко Поло - відмінна євро гра, хоча на двох вийшло мало конфлікту в занятті місць на поле. Я займався тим, що ходив і плодив свої будиночки, зміг поставити 8 штук, а мій противник виконував контакти стоячи на одному місці і виконав їх під 9 штук. Як на мене, єдиний спірний момент в цій грі це стартові персонажі, мало я бачу балансу між ними. У мене був персонаж, який робив потрібне значення для будь-якого мого кубика, навіть для чорного.

Отправить ответ

avatar
  Subscribe  
Notify of