Ігротека №34. Знайомство з Castles of Caleira, Santorini + Arkham Horror card game

Castles of Caleira

Castles of Caleira – нова мікро гра цього року, на 18 карт з можливістю грати від 2 до 4 гравців. Прочитавши правила, я вирішив, що в настільки швидку гру краще грати удвох, буде хоча б 9 ходів проти 4 при повному складі. На руці 2 карти, в свій хід з колоди беремо третю, після чого ми зобов'язані розіграти одну з карт перед собою горілиць або сорочкою вгору. Половина властивостей карт спрямована на перевороти карт, за перевернуті карти в кінці гри отримуєш стільки По, скільки вказано на лицьовій стороні й за карти сорочкою вгору 1 ПО.

Може, пізніше більш детально, я ще повернуся до цієї гри. Зіграли дві партії, кожна займає 10-15 хвилин. Якщо в першій партії ми в основному клали карти горілиць, то у другій вже обличчям вниз, і вже з властивостями, коли треба було, перевертали карти в потрібну сторону. Хоч перевернуті карти і створюють враження блефу, але різновидів карт не так багат, і гра здається не дороблена - тут тобі й збери 3 однакові карти і отримаєш багато ПО, або якщо знищиш цю карту зі столу противника - він програв (аля love letter).

Fantasy realms

Fantasy realms – вже поспіль у третій партії перемагає колода зібрана в основному під військо, хоч цього разу радує, що її зібрав я. З іншого боку мій опонент майже зібрав набір книги, а це відразу 100 ПО. Треба ще грати й грати.

Santorini

Santorini – дуже красива гра з простими правилами - ходиш на одну клітку, будуєш навколо себе спорудження на один рівень вище попереднього. Щоб виграти потрібно, залізти на спорудження третього рівня. Гра сподобалася, реіграбельность досягається шляхом великої кількості карт богів, які дозволяють робити додаткові цікаві дії. У першій партії зіграли так - мій бог дозволяв будувати відразу дві споруди (тут я пару разів перестарався й тому програв), а опонент міг стрибати на будь-яку клітину, головне щоб рівень клітини був однаковий. Простота правил дозволяє грати у гру у подальшому з дитиною, що для мене окремий плюс. Чекаю нових ігор з новими вже не базовими богами.

Arkham Horror card game

У картковому Аркхемі у нас почався другий сценарій другої компанії - похід до музею. Як завжди, є вибір, що зробити - двері у музей закриті, тому можна було або через докази її відкрити або застосувати грубу силу й просто зламати її. Цей сценарій побудований таким чином, після входу до музею є пара кімнат, а щоб потрапити у музейний зал, необхідно витратити 2 доказу. У сценарії використовується шість музейних залів, і потрібна кімната замішується у останніх трьох, тому хочеш, не хочеш треба набивати докази й ходити по кімнатах.

З іншого боку, в закритому музеї в колоді протистояння особливо не було противників, тільки один дух, який воскрешається знову й знову, а пізніше ставав з кожним разом усе сильніше й сильніше за параметрами (тут ми, на жаль, небагато счітерілі не зрозуміли, як саме ворог стає сильнішим, тому били його стандартні параметри, хоча з іншого боку ми могли на 2-3 раунду затриматися й закінчити сценарій і взяти два зайвих ПО зачистивши усі зали доказів).

Сценарій пройшов легко, головне, що у більшості випадків привид агрился не на мене, але найцікавіший момент був у кінці - ми знайшли потрібну книгу й тут був вибір, спалити її або узяти собі. Книга дає +1 до знань і за дію 2 ресурса, що дуже круто звучить, але ми подумали, що тут явно є підступ і знищили її, хоча якби залишили, отримали тільки зайвий токен у мішечок (хоч і дуже поганий), сподіваюся, далі цей вибір теж позначиться у компанії.

Отправить ответ

avatar
  Subscribe  
Notify of