Ігротека №36. Знайомство з Flamme Rouge, Comparity СССР + Arkham Horror: The Card Game

Flamme Rouge

Flamme Rouge – велосипедна гонка, у кожного гравця у команді є два велосипедиста - універсал і спринтер. Гра досить проста, у кожного гравця є своя колода карт для кожного велосипедиста, колода складається з карт з цифрами від 2 до 9 (колоди відрізняються різницею у кількості тих чи інших карт). У свій хід усі гравці беруть свою колоду спринтера й беруть з неї 4 карти, після чого одну карту кладуть сорочкою вгору, а інші горілиць під низ своєї колоди, після чого повторюється процедура над другою колодою. Розкриваються усі карти і, починаючи з лідера гонки, кожен велосипедист просувається на стільки клітин, яке число на карті.

Ми грали трохи по більш складним правилам, крім звичайної ділянки дороги були у нас ще підйоми й спуски - при спуску будь-яка карта менше 5 давала результат 5, а при підйомі будь-яка карта вище 5 давала тільки 5 до пересування. Граєш карту, й вона йде з гри, так через 4 раунди колода уся прокручується й потрібно перемішати її.

Якщо, допустимо, велосипедист виривається уперед, то він у кінці кожного раунду буде отримувати втому - в його колоду замішується карта 2. Два цікавих моменти, за нашу першу гру - в останньому раунді мій універсал з 4 карт при витягуванні отримував 3 карти втоми, а ось мій спринтер став єдиним велосипедистом, який жодного разу не отримав карту втоми, тому у мене закінчилася колода до пред передостаннього раунду, й довелося усі карти замішувати назад.

Игра Flamme Rouge крута, швидка і азартна гра для тих, хто любить усе рахувати. Можна запам'ятовувати, хто які карти зіграв і які карти противник зможе розіграти у кінці. Хоч я й програв гонку, приїхавши другим, але при командній грі я переміг би, тільки два моїх велосипедиста перетнули фінішну лінію у останньому раунді. Думаю, про цю гру я буду писати частіше ...

Comparity: СССР

Comparity: СССР - брав до колекції, щоб зіграти на день народження мами, я в свідомому віці СРСР не застав. Грали правда не за правилами Comparity, а за правилами timeline, тільки замість карток з датами у нас були картки з цінами. Гра у компанії 50+ зайшла, заради інтересу треба буде спробувати в 20+. На картці зображено товар і потрібно у порядку зростання вартості товару викладати її правильно на стіл, хто першим викладе усі свої картки, той й переміг.

Arkham Horror: The Card Game – Undimensioned and Unseen

Arkham Horror: The Card Game – Undimensioned and Unseen – 5 сценарій і майже фінішна лінія, моя ювілейна десята партія в цю серію ігор й найгірший результат на даний момент. Усе почалося погано ще до початку сценарію. При підготовці колоди неприємностей я не міг знайти один тип карт (шість не самих складних перешкод) - у грі дуже багато різних типів карт, деякі зустрічаються лише один раз, інші переходять зі сценарію в сценарій і після використання я їх намагаюся розділяти листочками, але два рази усе переглянув і не знайшов потрібне, а грали у гостях (тільки при зборі гри я знайшов пропажу). Подумав, що усе одно уся колода повністю не розіграється і будемо вважати, що не дістануться 6 карт з самого низу

.

За сценарієм нам потрібно дізнатися про загадкових монстрів, а пізніше протриматися якомога довше поки їх усіх не переб'єш. Монстр має параметри 6 до атаки й 3 життя, плюс в колоді було багато його поліпшень на +1 до параметрів, при цьому монстра не можна було бити кулаком, тільки розумом. На допомогу можна було використовувати знайдені додаткові докази та одноразові бонуси локацій, щоб поліпшити свої шанси на перевірку атаки.

Якщо у сценарії поїзд за усю поїздку ми зустріли одного або двох монстрів, то цей сценарій помстився нам по повній, на нас напало по ходу гри 4 монстра з параметрами 4/3, плюс основні монстри ходили між локаціями й нещадно нас били, у результаті, щоб не померти ми вирішили відступити і ретируватися з міста.

У підсумку ми вбили тільки одного монстра сценарного і можна було б ризикнути добити одним ударом ще одного, але дуже не хотілося читати, що відбувається, якщо персонаж втрачає усе своє життя й розум. Я не засмучений поразкою, було б не цікаво пройти другу компанію на одних перемогах, а тепер навіть страшно подумати, що буде у фінальних главах. Окремо хочеться сказати спасибі Олександру, з яким я консультуюся після кожного сценарію, швидше за усе сценарій з поїздом ми зіграли трохи неправильно і спростили собі життя.

Отправить ответ

avatar
  Subscribe  
Notify of