Ігротека №37. Знайомство з BANG! The Duel, 13 Minutes: The Cuban Missile Crisis, Dark is the Night + Arkham Horror: The Card Game

BANG! The Duel

BANG! The Duel – брав гру з прицілом на дружину, але у підсумку гра виявилася сильно прохідною, властивості персонажів роблять ігровий процес трохи різноманітним, але усе зводитися до простого пострілу. В оригінальній грі головною особливістю було не знання, хто є, хто, тут же, якщо є карти, стріляй або чекай приходу їх на руку. Не факт, що ще раз зіграю в цю гру, хіба що з дружиною.

13 Minutes: The Cuban Missile Crisis

13 Minutes: The Cuban Missile Crisis – 13 карт або по 5 ходів у кожного гравця з обмеженими варіантами дій. Граєш карту, або кладеш на неї свої жетони (у кого більше жетонів на мапі, той отримає 1 ПО), або використовуєш текст на карті (якщо вона твоєї фракції). Єдиний момент гри, який мені сподобався - не будь жадібним (в the fox in the forest якщо виграєш усі хабари нічого не отримуєш), так і у цій же грі, якщо ти домініруешь на картах у яких три однакових знака ядерної війни, то ти автоматично програєш. Хоч гра й грається за 13 хвилин, мені вона не сподобалася, тому наступного разу я зіграю у 13 днів карибської кризи.

Onitama

Onitama – друга партія з більш досвідченим противником підвисила моя думка про гру. Хоч партія була за атмосферою схожа на шахову - глибоке мовчання й неспішні ходи. Періодично може, й буду згадувати про цю гру, хоч Санторіні куди більше хвалять і хочеться її краще пізнати завдяки великій кількості богів.

Dark is the Night

Dark is the Night – асиметрична гра, один грає за мисливицю, яка намагається пережити страшну ніч, а другий за монстра, який хоче вбити й з'їсти людину. Мисливиця ходить навколо багаття по полю з 8 клітин, а чудовисько навколо цього поля по 12 клітинам, при цьому свої ходи гравець приховує від мисливця. У мисливця є 4 додаткові одноразові речі - 2 стріли (можна вбити монстра на відстані), окіст (істота говорить, за скільки клітин від окосту воно знаходиться), пастка (якщо монстр пройде через клітку з пасткою, він зобов'язаний сказати, що він там) .

Якщо після використання усіх речей мисливця й 5 ходів після, ніхто нікого не вбив, буде нічия. Так кожна сторона повинна пересунутися на одну клітинку вліво або вправо, плюс є можливість вдарити по протилежній стороні. Гра швидка, проста й на любителя.

Arkham Horror: The Card Game

Arkham Horror: The Card Game – передостанній сценарій другої компанії, у минулому сценарії ми перший раз не змогли пройти успішно сюжетну лінію й зараз хотіли узяти реванш (плюс мені сказали, що цей сценарій потрібно вигравати обов'язково, попереджений - озброєний).

Акт завершується при 12 жетонах жаху (якщо провалив минулий сценарій, то починаєш, з якоюсь кількістю жаху), для завершення глави потрібно 4 жетони доказу, начебто нічого складного. На початку ми бачимо стартову локацію й ще дві, щоб потрапити на наступну потрібно 4 доказу, й потім ще раз 4 доказу. На кожній такій локації можна за 3 таємниці покрову пройти перевірку й раз за раунд, додати нову локацію (одну з трьох), де й знаходятся докази.

Ми порадилися й вирішили, що це карма. Минулі сценарії ми проходили просто та легко, на минулому сценарії спіткнулися, й зараз теж, при тому, що невдача була у всьому. Була перевага у перевірці події на 4 й тут витягаєш новий жетон з мінус 5. На мене повісилася неприємність (перший рух або битва вимагає дві дії) і я не міг швидко пересуватися між локаціями, щоб шукати докази - при цьому у цей же час я витягнув слабкість, яка мої успіхи при перевірці ставила під сумнів, і було потрібно по два рази проходити усі перевірки. Знову ж нам катастрофічно не щастило з монстрами, й вони приходили дуже сильними під 4/3 (перевірка сили й хп), напевно, штук 5 ми вбили до 10 раунду поки інші нас не добили. Коли через неприємності потрібно було скинути карти зі своєї колоди, то там були навіть непогані й потрібні, і вони йшли в утиль.

У цілому радує, що під кінець компанії, сценарії стають усе складнішими й складнішими, тому наступного разу спробуємо пройти цей сценарій вже на перемогу, щоб підійти до фінішу й зробити перерву на цю гру. Хоч у цьому сценарії й написано, якщо не завершили компанію успішно, значить, ви програли усю компанію.

Отправить ответ

avatar
  Subscribe  
Notify of