Ігротека №39. Arkham Horror: The Card Game – Where Doom Awaits и Lost in Time and Space

Arkham Horror: The Card Game. Where Doom Awaits

Arkham Horror: The Card Game. Where Doom Awaits – друга спроба успішно пройти цей сценарій. Стартова карта з силою перевірки 3, дає доступ до карти стежки, де можна шукати докази. Тільки один раз за раунд можна отримувати нову карту локації. Щоб піднятися на наступний рівень, необхідно 4 докази, далі усе повторюється по цій же схемі, але трохи на більш складних умовах. При цьому при першому входженні до локації, спрацьовує погана дія.

Якщо минулого разу нам не пощастило з противниками, їх було дуже багато, то зараз за усі 7-8 раундів ми зіткнулися тільки з трьома противниками, включаючи місцевого боса. Усіх перемогли, усі докази знайшли, особливо шикарно спрацювала фінальна комбо, в мене була перевага у пошуку на 7, при успішному проходженні перевірки я отримував +2 докази, + доказ зі своєї здатності + миттєва карта, що дає 1 доказ, і я за одну дію підібрав відразу 5 доказів.

Підсумок. Або великій рандом у тому, що відбувається, вам може, як сильно не повезти у перевірках, так і карти неприємності будуть йти не самі кращі, або знаючи вже усі локації, карти, ти знаєш, як максимально правильно грати, щоб пройти сценарій з найкращим результатом.

Arkham Horror: The Card Game. Lost in Time and Space

Arkham Horror: The Card Game. Lost in Time and Space – остання глава другої компанії. Ми знаходимося у паралельному вимірі, сищики починають на карті без доказів з покровом 6.

При підготовці до гри, необхідно деякі карти неприємностей розмістити горілиць - це одноразові карти локацій. Початкова карта дозволяє за одну дію скинути три верхні карти неприємності, якщо серед скинутих є локація, вона з'являється на полі і на неї можна буде зайти. При появі локації спрацьовує якийсь неприємний ефект. Після того, як локація покинула гру, усіх гравців відкидає на стартову карту. Що потрібно зробити. Шукати карти локацій, забирати з них докази й тим самим відкривати нові локації, які виведуть нас назад на землю. Якщо занадто довго шукати вихід, то за сценарієм вийде бос Йог-Сотона.

Спойлери. Перед останнім сценарієм були куплені нові карти поліпшення, для кухаря - гармата за 6 досвіду, а для журналіста - поліпшення (робить на один раунд два параметра рівними 6) і пошук доказів (отримуєте докази з усіх відкритих локацій, якщо пройдете перевірку на дослідження локації з найбільшим покровом).

До нас у руки прийшли нові карти з першого ходу, і вони виявилися не потрібними, якщо на гармату так і не вийшло назбирати ресурсів, то пошук доказів я скинув, коли побачив карту з покровом 6. З пошуком доказів усе було просто, а складності пішли під кінець, коли потрібно було 2 докази, щоб потрапити у потрібну локацію, при цьому при попаданні у цю локацію завершується акт.

У підсумку ми зрозуміли, що один гравець, який перший туди зайде, там і залишиться, вже почнеться тригер і другому не зайти. Це було неправильно, плюс при пошуку доказів у цій локації відкривалися дані до останньої фінальної та я замість того, щоб перемістити свого персонажа у базову локацію перекинув в фінальну. Після, ми не знали, як другого персонажа перевести в точку порятунку, і почали драфт колоди, щоб знайти потрібну пов'язану локацію. У підсумку, монстри зжерли другого детектива, і я через докази покинув цей світ, а боса ми так і не зустріли.

Якби, увесь час були удвох у одній локації, то думаю вижили б усі, в мене була колба на три заряду - +2 до пошкодження і 6 до навички атаки, що дозволило б швидко позбутися від 1-2 монстрів.

Отправить ответ

avatar
  Subscribe  
Notify of