Ігротека №40. First Class, Automobiles, la Isla, Voluspa

Чергова ігротека, на двох було зіграно у - la Isla, Voluspa, Automobiles, First Class, про які напишу нижче, а пізніше більш детальні огляд зроблю. Ще ми вперше зіграли у Helios, де я епічно виграв останньою своєю дією і Macao, де я зазнав поразки. Перших партій для повного враження мені замало, тому до цих ігор я повернуся пізніше.

La Isla

La Isla – нетипова гра Штефана Фельда. Гравці повинні розмістити своїх дослідників на ділянки острова, ділянки бувають 5 кольорів, для розміщення необхідно 2 ресурса потрібного кольору. Якщо між дослідниками є тварина, воно йде до підрахунку очок гравця (для упіймання однієї тварини потрібно від 2 до 4 дослідників). У свій хід гравець отримує 3 карти, і розподіляє їх, яким з трьох способів розіграти отримані карти. Карта дає один з 5 видів ресурсу, має ефект і прокачує рейтинг тваринного (чим він більший, тим більше гравець отримає ПО за даний вид). Я був націлений на прокачку завдяки властивостям карт, так я отримував на вибір 4 карти і міг розмістити до 5 карт під бонусні ефекти карт, замість стандартних трьох.

Але в останньому раунді я прорахувався і не правильно зрозумів бонусний ефект своєї карти, тому не зміг розмістити у потрібну локацію свого дослідника. У грі не відомо, коли саме вона закінчиться, так як гравці у закриту вибирають свої карти, а гра закінчується при певному рейтингу тварин.

Voluspa

Voluspa – проста гра на розміщення тайлів. Я б волюспу навіть назвав абстрактною грою, якби не було прив'язки до скандинавської міфології. У кожного гравця по 5 тайлів, один тайл необхідно приставити до раніше викладенного і добрати свою руку до 5. Якщо викладений тайл має найбільшу силу (число на тайлі), то гравець отримає стільки ПО скільки тайлів в лінії або по властивості тайла. У базовій версії гри 8 типів тайлів від 1 до 8, але ми граємо одразу з усіма доповненнями, а це близько 15 + типів.

У грі багато залежить від приходу тайлів. З тайлами у яких маленький показник сили багато ПО не заробиш. У волюспу ми дуже багато ігор награли удвох, один раз навіть дві партії поспіль зіграли, в одній я виграв з перевагою, а в другій я не зміг втримати перевагу, мене наздогнали і перегнали по ПО. Так і цю гру я програв з розгромом, не знаю, що не так робив, хоча мені не усі додаткові нові тайли подобаються і їх властивості. Гра досить рандомна, рідко буває невелика різниця у переможних очках.

First class

First class – одна з найбільш пам'ятних для мене ігор минулого року. Для цієї партії вперше вибрали модуль з вбивством і арештом + товари, це модулі C і E. З моїм суперником ми награли пристойне число спільних партій і виробили ті чи інші переможні стратегії. У цій партії проти мене зіграли моїм же методом, швидко довести провідника до локомотива, а це відразу +30 ПО і бонус за локомотив при кожному підрахунку очок. Я пішов від зворотного, почав будувати довгу залізну дорогу в надії відігратися при підрахунку в другому і третьому раунді. У підсумку до фінального підрахунку очок я зміг відігратися і виграти, але через незнання тонкощів нового модуля зі злочинами, мене заарештували і всі мої переможні очки анулювали.

Automobile

Automobile – якщо почали грати в цю гру, то раджу грати в три раунди, де кожна гонка на новій трасі + картки спонсорів за перемогу і у кожного гравця своя персональна особливість у водія.

Автомобілі - це гоночна гра, де траса складається з ділянок, ділянки бувають 4 кольорів - білий, сірий, темно сірий і чорний. Чим темніше ділянку, тим швидше він довезе вас до фінішної лінії, при цьому, чим темніше були ділянки траси при вашому русі, тим більше ви отримаєте коричневих кубиків. Коричневі кубики просто захаращують ваш пул і ніякої користі не приносять, чим швидше ви їсте, тим більше коричневих кубиків буде в вашому мішку і настане момент, коли ви не зможете далеко виїхати.

У свій хід гравець дістає з мішка 7 кубиків і вирішує, як їх використовувати. Не розіграні кубики можуть виступати в якості грошей для покупки нових кубиків. Завжди в грі 10 типів кубиків, 5 кольорів завжди однакові і 5 кольорів перед грою кожен раз вибираються випадковим чином, тому не можна дотримуватися однієї і тієї ж переможною стратегії.

Зазвичай я не сильно люблю експериментувати і вибрав персонажа, який додатково добирав ще 2 кубика у кінці ходу, а мій противник міг прибирати зі скидання коричневі кубики, щоб не засмічувати свій пул. В основному я купував у даній партії зелені кубики, які дозволяли дістати з мішка два нових, один відправити в скидання, а другий взяти до руки. Першу гонку я програв, суперник використав кубики для подвоєння в переміщенні. Але вже у другій і третій гонці я виграв з відривом в одне коло. Я дуже швидко прокручував свій мішок і діставав ті кубики, які потрібні були саме у цей момент. Так само під кінець позбувся світлих кубиків. Всім рекомендую зіграти в Automobiles.

Отправить ответ

avatar
  Subscribe  
Notify of