Ігротека №41. Знайомство з Enchanters, Majesty For the Realm, Queendomino, Adrenaline

igroteka 41
Сьогодні на ігротеки було дуже багато нових ігор, точніше усі були нові для мене крім однієї - Flamme Rouge, тому сподіваюся у мене в голові правила не переплуталися, і ми зіграли більш менш правильно в усі. Крім велосипедистів зіграли в Enchanters, Madder Than A Hatter, Majesty For the Realm, Queendomino, Adrenaline, про кожну з цих я розповім у окремому огляді, а зараз тільки про враження. Забавно, що в двох іграх було по 12 раундів, а в трьох відкритий ринок з 6 карт, де кожна наступна карта коштувала на один ресурс дорожче.

Flamme Rouge

Flamme Rouge - друга партія в гру пройшла під моїми позитивними емоціями, все ж не так багато хороших гоночних настільних ігор, хоча мені більше подобаються автомобілі. Начебто ми вже знали, як буде проходити гра і чого приблизно чекати, але сталося непередбачене. Не пройшов велопробіг і 1/3 всієї дистанції, як один з гравців відправив свого універсала вперед, ми думали, що він рано чи пізно здметься і в кращому випадку гравець пустить вперед свого спринтера, але цього не сталося.

Приблизно десяток карт ослаблення отримав лідер, що прирівнюється до двох одиниць пересування, але йому на стільки пощастило, що в останньому колі вистачило швидкості перетнути фінішну лінію, я своїми двома гонщиками закінчив рівно за лідером. У підсумку виходить, що не варто зберігати карти з великою швидкістю, а варто ризикувати і рвати вперед до фінішу. У нас вийшов пелотон таким - лідер одинак, 2-3 клітини, де була група з 5 велосипедистів і двоє спринтерів відставали на 2-3 клітини ззаду. Звичайно лідер на спусках з гори використовував свої двійки, щоб пересуватися на п'ять, а гірські ділянки не дозволяли його наздогнати через обмеження швидкості, але ми всі були пригнічені, що можна одним одинаком доїхати до фінішу з купою штрафу.

Enchanters

Enchanters - грали вперше, тому не згадаю які саме колоди ми використовували, але наступного разу ми точно будемо грати без колоди з лампою. В цілому дана гра сподобалася найбільше. Що ми робимо, підсилюємо свої характеристики предметами і заклинаннями з накладанням на них нових карт і розширенням своїх властивостей завдяки пасивним ефектам з минулих карт і новим властивостям з верхніх карт.

У грі є або предмети, або заклинання або монстри і по одному сильному дракону з великою кількістю ПО. В основному ПО приносять монстри, частково деякі карти предметів і карта з брифом на цю партію.

Я прокачав свою атаку і міг досить з раннього етапу гри вбити будь-якого монстра, але у мене практично не було захисту і весь урон перетворювався в мінус ПО, а його вилікувати не так просто. Інший гравець мав намір вбивати тільки драконів, на жаль, для нього, дракони приносять дуже багато ПО, тому йому дістався тільки один. І лідер нашої партії був надто жадібним до кристалів, ми усі на нього «забили» і дали можливість узяти чотири карти, які конвертували 5 кристалів в 1 ПО, а він зміг до кінця гри назбирати під 70 кристалів, тому ми більше не граємо з колодою «лампа». Гра хороша, але виявилася не такою швидкою, благо в правилах є варіанти, як можна прискорити гру…

Majesty for the Realm

Majesty for the Realm – убийца сплендора, игроки берут карту с одним из 7 жителей и размещают в своем жилище, за что получают различные ПО. Чем больше жителей одного ремесла, тем больше ПО за раунд, но часть жителей при этом позволяет заработать и противникам ПО. Кроме обычных ПО, в игре можно прокачивать военную мощь и при превосходстве над другими игроками можно отправлять самого слабого жителя в лазарет.

После того, как в первых раундах убили двух моих жителей я расстроился и начал набирать только военных, в итоге я убил по 5-6 жителей у каждого игрока, что не позволило получить игрокам дополнительное ПО, они получили только отрицательное за смерть своих придворных. В последний свой раунд я получил 18 ПО, до этого 15 и 12 соответственно, но я проиграл другому игроку, который собирал королев, так за последний свой ход он получил 30 ПО. Игра мне понравилась, плюс есть усложненный режим, поэтому играть стоит. Позднее я напишу подробный обзор.

Queendomino

Queendomino – попередня версія kingdomino, нам сподобалася - швидка гра з простими правилами. У версії з королевою додався дракон, споруди, лицарі, вежі і сама королева.

Я вирішив урізноманітнити свої дії і частково брав плитки з місцем для будівництва нових споруд і звичайні базові тайли - поля, ліса, луки. У підсумку всі гравці допустили помилки, і ніхто не зміг добудувати ідеального царства 5 на 5, по тайлу кожному довелося викинути. Я навіть допустив ще більшу помилку, коли мої поля з 5 клітинами нічого не принесли, виявляється на всі 48 тайлів тільки 4 із зірочками даного виду.

Інший гравець вирішив випробувати на собі силу будівель і зібрав 8 сусідніх червоних плиток, з різними будівлями, які приносили, як просто ПО, так і ПО за різними умовами, у результаті я думав, що він переможе. Але все було куди простіше, навіщо будувати будівлі, вежі, ставити лицарів, якщо можна зібрати 10 тайлів одного виду з трьома зірочками і легко отримати ПО. Для порівняння лідер набрав 68 ПО, а я 39 ПО. У підсумку, ми вирішили, що краще грати в простий швидкий kingdomino.

Adrenaline

Adrenaline - на останок вирішив по швидкому запропонувати постріляти в один одного, зігравши за спрощеними правилами з 5 смертями замість 8, у результаті гра сильно затягнулася. По суті, необхідно ходити по кімнатах, підбирати зброю і патрони, після чого стріляти в інших гравців. Хто більше завдав шкоди - отримує більше ПО, після смерті гравця його подальша смерть принесе менше ПО нападникам.

У результаті кожен з гравців відправився на перезавантаження, і в фінальному раунді один з гравців зміг відразу нанести 5 шкоди і тим самим, швидко завершити гру з перевагою у свою сторону. У цю гру я планував зіграти ще взимку, коли буде 5 гравців, але все відкладалося, тому частково правила я призабув. Хоч гра повинна бути швидкою, вона вийшло повільної і не такою, як я її собі уявляв, тому загальне враження вийшло змазаним.

Отправить ответ

avatar
  Subscribe  
Notify of