Ігротека №43. Проходження Arkham Horror: The Card Game – The Path to Carcosa частина 1

The Path to Carcosa

Почав грати третю компанію Arkham Horror: The Card Game The Path to Carcosa. Щоб компанію пройти максимально швидко, я вирішив грати в соло режимі за двох детективів. У планах пройти всю компанію за 3 підходи, але тут як пощастить.

Як показує досвід минулих компаній, без учасника з прокачаним пошуком предметів буде складно, тому з нових персонажів я вибрав секретаря - раз у раунд детективові в своїй локації можна запропонувати карту з руки для перевірки навички, при цьому карта надає параметр у вигляді джокера.

Далі вже пішла дилема, кого вибрати другим - солдата (синій тип), трунаря (червоний тип) або актрису Лолу (в колоді має бути не менше трьох типів від 7 і більше карт). В принципі актриса завдяки всім типам карт може бути універсальна і їй можна було замінити секретарку, але вирішив не витрачати час на розбирання її специфікації, хоча вона безпосередньо пов'язана з першим сценарієм.

Солдат з силою атаки 5 мене не вразив, особливо його персональна слабкість, та й не хотілося повторюватися, як у минулій компанії, тому вибрав трунаря. Трунар червоний тип карт, яким я ще не грав, та й властивість у нього досить цікаве - вбиваєш противника і забираєш собі на руку верхній предмет скидання за оплату. Найпростіший ніж стає ідеальною зброєю, скидаеш його, отримуєш атаку + додаткову рану, а після вбивства забираєш назад на руку. Окремо спасибі Олександру, який підказав мені як найкраще зібрати колоду для компанії.

Компанія «Arkham Horror: The Card Game The Path to Carcosa» подарувала новий вид карт - приховані, які займають місце в руці і розігруються за подією, карти історії - тепер ще більше художнього тексту на сценарій і варіації по ходу сюжету у вигляді сумнівів і впевненості . В кінці сценарію ви повинні вибрати, що сталося, і цей вибір вплине надалі, у мене за два сценарії по одному сумнівному і впевненому вибору.

Перший сценарій «Вихід на уклін».

За сюжетом у місті прем'єра нового театрального спектаклю «король у жовтому» і наші герої прийшли на прем'єру. Якщо під вашим управлінням є актриса Лола, то йде додаткова художня складова.

Гравцям необхідно знайти докази, щоб наштовхнутися на лиходія, в іншому випадку вони зустрінуться з іншим. Перший сценарій для мене пройшов дуже легко, зміг отримати 8 очок досвіду. Не встиг я повністю укластися у відведений час по главам, але сподобався негативний ефект, усі додаткові кімнати затоплені, а гравці отримують по 100 жетонів жаху.

Секретарці вийшло персональне вміння - раз за раунд підкидати іншому гравцеві карти на відстані для подолання труднощів, якщо використовується одна карта, то гравець добирає з колоди на руку нову. Трунар у мене бігав з бейсбольною битою, яка давала приріст до показника сили і +1 рану, правда рази 2-3 вона відлітала до скиду через токени з черепом, але властивістю персонажа забирав її назад, головне йому мати ресурси. Якщо на руку прийде персональна карта могильника, то це майже гарантоване очко досвіду - вбиваєш противника і закопуєш його за досвід, а в першому сценарії половина противників - щури з параметрами 1/1. Хоча один раз мені довелося використовувати динаміт для вбивства одразу двох монстрів.

Другий сценарій «Останній король»

За сценарієм ми вирушили до особняку, щоб поговорити і розпитати людей, безпосередньо пов'язаних з приїздом театру в місто. Схожий сценарій вже був раніше, хоч у цій компанії ввели новий тип карт з історією. На кожній карті локації випадковим чином розміщується персонаж, на нього кладуть докази, а все локації без доказів, за місію необхідно було якомога більше отримати доказів.

Для отримання доказу необхідно переговорити з персонажем, заздалегідь видно яких треба дотримуватися умов для початку переговорів і з якого параметру відбудеться перевірка. Як тільки на персонажі не залишиться доказів, його карту можна перевернути і прочитати художній текст.

Наприклад, для переговорів необхідно, щоб у детективів на руках було не менше 10 ресурсів або 6 карт. Локації в свою чергу несуть позитивний ефект для гравців в випадки успішних переговорів, так одна локація давала раз в раунд 2 ресурсу, а інша карту. У підсумки доводилося бігати з локації на локацію, щоб дотримуватися вимог для переговорів.

Часу на сценарій не так багато, після 6 жетонів основний сюжет по главам закінчився і через кожні 3 ходи або жетона один з гостей буде перетворюватися в монстра. Я як раз встиг добити переговори з гостем, як на наступний хід він перетворився в монстра. Випадковим чином перемішуються спеціальні карти з позначенням хто перетворится у супротивника, при цьому карти на зворотної сторони мають свій художній текст.

Тут через неприємну особливість центральної кімнати, яка вішала жетон жаху при кожному заході до неї, я до кінця сценарію майже підійшов до межі божевілля, доводилося пересуватися по картах туди-сюди, плюс повернуться назад, щоб залишити особняк з знайденими доказами.

На сценарій припадає усього одна карта акту з місією - збери, як умога більше доказів і тікай. Я вирішив перевернути карту і розсміявся, приблизний текст на карті - навіщо ти перевернув карту? На карті нічого немає, швидко перевернув її назад. У цілому мені початок компанії Arkham Horror: The Card Game The Path to Carcosa сподобався, сценарій і нові персонажі + можливість використовувати карти з минулих компаній.

Отправить ответ

avatar
  Subscribe  
Notify of