Ігротека №45. Знайомство з Mansions of Madness Second Edition, Mission: Red Planet, Concept + 2 гри

Нарешті я зіграв першу партію у Mansions of Madness Second Edition, з початку я планував зіграти соло партію, щоб ознайомитися з усіма тонкощами гри, але якщо вже сьогодні нас зібралося п'ятеро, я вирішив гру перевірити відразу в дії. Крім МоМ, вперше зіграли у Mission: Red Planet і гру для вечірок Concept, по другому разу зіграли в The mind і Deception: Murder in Hong Kong.

The mind

The mind - інтуїтивна карткова гра на самостійне прийняття рішень, але більш рандомних у порівнянні з Hanabi. До цієї гри для максимального результату краще грати удвох, але поки ми чекали п'ятого учасника вирішили швидко зіграти у неї.

Через те, що дана партія була першою для одного з гравців ми завалили один з рівнів, на шостому ми витратили відразу 3 життя, тому знову зупинилися на сьомому рівні. Номер рівня показує скільки карт кожен гравець повинен викласти зі своєї руки і тепер наша мета дійти хоча б до 9 рівня або спробувати зіграти з 12 картами на руці. За ідеєю при повному складі учасників має бути легше, буде задіяно 48 з 60 карт і тут, головне буде вчасно класти наступну карту по зростанню.

Mansions of Madness Second Edition

Mansions of Madness Second Edition - дуже популярна амерітреш гра, де гравці повинні розгадати загадку... У першій місії персонажа запрошують до будинку, у залежності від обраних персонажів вступ відбувається по-різному. Перед партією я мигцем переглянув летсплей Зуйкова, так у нашій грі усе було по-іншому, інші локації, діалоги і т.д., гра дуже варіативна. При цьому не зрозуміло, що необхідно зробити, щоб виграти, сищики повинні самі додумати, але якщо сильно зволікати, то гра покарає за нерозторопність.

Учасники вибирають персонажів за яких гратимуть, у нашій першій партії я вибрав могильника, і була секретарка - саме цими персонажами я почав проходити у соло третю компанію карткового жаху Аркхема - шлях до Каркози, арт один в один. У свій хід гравець робить до двох дій - перехід по кімнаті, атака монстра, обмін предметами, дослідження сусідніх кімнат, дослідження об'єктів у кімнаті, активація карт. Половина дій відбувається за допомогою обов'язкового додатку до гри.

Через додаток гравці б'ються з монстрами, проходять перевірку на жах або намагаються втекти від монстра. У нашій першій партії зустрілися три загадки, дві були у вигляді «пересувай бруски і виведи потрібний за поле» і один у вигляді п'ятнашки, все було досить просто, і не уявляю, як це було реалізовано у першій версії гри, без додатка.

У підсумку усе було добре, до того моменту, як ми не побачили і не зрозуміли, що необхідно було зробити для перемоги у місії. При цьому відразу з'явилося 5 супротивників з міні босом, ми змогли перемогти боса і охоронявшого його культиста, але один з наших персонажів збожеволів від жаху і за останній хід ми не встигли покинути маєток з потрібними доказами. Гра усім сподобалася, хотіли зіграти інший сценарій, але МоМ залишимо до іншого разу, благо там більше 10 сценаріїв.

Mission: Red Planet 2 edition

Mission: Red Planet 2 edition - вибираєш карту, відправляєш свого космонавта на ракету, яка відправляється на колонізацію ділянки Марса. Гра досить проста і вважається сімейної, з переваг вона розрахована від 2 до 6 гравців і, на мою думку, вона відмінно грається на рівні з іншою космічною грою Not Alone до 7 учасників.

У грі 10 раундів, на початку кожного раунду гравці кладуть на стіл сорочкою вгору одну свою карту, після чого починається зворотний відлік з 9 до 1. У кожного гравця однаковий набір карт, після того, як карта буде розіграна вона залишиться лежати на столі горілиць. Якщо кілька гравців розігрують карту одного номера, починає з початку перший гравець виконувати дію карти і далі погодинної стрілці. Гравець розігруючий свою карту останнім, стає першим гравцем.

Гра досить проста, але перед початком гри рекомендую ознайомити усіх гравців з картами розіграшу. Якщо усі гравці будуть знати, що яка карта робить, усе пройде досить швидко, у кращому випадку за партію гравець два рази розіграє одну й ту ж карту.

У грі ПО заробляється двома способами - ПО за ресурси (в грі три види від 1 до 3 ПО за одиницю) і за виконання місії. На початку партії, кожен гравець отримує по 2 карти на вибір, які при дотриманні умов дозволять отримати додаткове ПО. Так само місії і інші корисні карти можна отримати за допомогою вченого. Так карти дослідження Марса при отриманні дозволяють додати властивості до ділянки планети, а самі властивості розкриються тільки у кінці гри і інші гравці не зможуть їх замінити.

У даній партії я дуже легко виграв, для мети місії необхідно було, як умога більше відправити космонавтів на різні ділянки Марса, а основні сили я сконцентрував на двох ділянках.

У грі три рази проходить виробнича фаза, яка дає усім дільницям по одному ресурсу в перший раз, по два рази в другій і по три в третій. Ресурси отримує монополіст цієї ділянки, так у останньому раунді з однієї ділянки я зміг отримати 5 ресурсів завдяки карті дослідження, де кожен ресурс давав по 3 ПО. Для балансу, монополіст найдешевшого ресурсу отримає 9 ПО в кінці гри.

Concept

Concept - гра для вечірок типу Еліаса або Активіти. Гравці діляться на команди і один починає загадувати слово з картки, при цьому він повинен його показати через символи на полі. Наприклад, кладеться головний великий каунтер на малюнок тварини, другий маленький на колір чорний, а третій на колір білий, значить загадали зебру.

Зіграли ми трохи за своїми правилами, без поділу по командам. Гравець який відгадує правильно отримує 2 ПО, який загадував 1 ПО. На кожній картці по 9 рядків зі словами або пропозиціями, вони розділені на три рівні складності. На початку ми зробили коло, де кожен гравець загадав просте слово, а на друге коло вже більш складне.

У підсумку, у нас один учасник вгадував кожне друге слово і на цьому ми закінчили. Мені дана гра не сподобалася, можливо в ній я бачу можливість у майбутньому позайматися з дитиною, по аналогії з представленими символами загадуючи слова.

Deception: Murder in Hong Kong

Deception: Murder in Hong Kong - більш крута гра для вечірок у стилі мафії. Один гравець бере на себе роль детектива, інші у закриту отримують свої ролі - вбивця, слідчий і т.д. Кожен гравець крім детектива отримує по 3/4/5 карти доказу і предмета вбивства. Після чого усі гравці закривають очі, і вбивця показує детективу, яким предметом вбив жертву і який доказ залишив.

Детектив за допомогою спеціальних плашок зазначає, як, на його думку, сталося вбивство - жертва була задушена або отруєна, у якій кімнаті сталося вбивство і т.д. У грі більше десяти таких плашок і по ходу партії детектив може два рази замінити одну таку, на нову, тим самим надавши додаткову інформацію. Після чого кожен гравець по черзі голосує за знаряддя вбивства і доказ.

Після минулих партій у дану гру мені здавалося, що вбивці дуже важко грати, тому ми граємо з 5 картами доказів / предметів. Я вибрав зовсім не зв'язані карти між собою - скорпіон і дискету, після чого намагався перевести стрілки на інших. У грі на шістьох з'являється помічник вбивці, який знає хто скоїв убивство і намагається відвести від нього підозри, на п'ятьох ж виходить вузьке коло підозрюваних. При цьому я помітив, що гравець який довідався, що він вбивця, починає себе вести не так, як зазвичай і його простіше виявити. Рекомендую дану гру для великої компанії.

Отправить ответ

avatar
  Subscribe  
Notify of