Ігротека №46. Знайомство з T.I.M.E Stories: The Marcy Case, Downforce, Gorus Maximus + Fantasy Realms

Сьогодні вперше познайомилися з такими іграми T.I.M.E Stories: The Marcy Case, Downforce, Gorus Maximus і не змогли встояти і не зіграти у незрівнянний хіт наших ігротек - Fantasy Realms. На жаль партія в «Агентство час» затягнулося і не встигли зіграти у п'яту гру, куди я підготував Century: Golem Edition (абстрактна гра від творця сплендор) або складна кооперативна гра Yggdrasil.

Fantasy Realms

Fantasy Realms – швидка карткова гра на збір кращої комбінації карт у руці, більш детально дізнатися про гру можна натиснувши на її назву і прочитати мій огляд. Першу партію зіграли на трьох і нічого путнього не прийшло на руку, я навіть не порахував ПО за свої карти, а ось перший гравець зміг зібрати комбінацію однієї карти (шість послідовних карт по числу сили принесли додатково 100 ПО).

Другу партію зіграли вже з знов підішедшим вже на чотирьох і тут вийшов більш-менш баланс від 188 до 223 ПО. Цього разу виграв гравець, який зміг зібрати комбінацію з книгою, свічкою і дзвіницею, а це + 100 ПО. Мені ж у минулій партії не вистачало книги, але у мене був джокер, який дублював назву будь-якої карти на столі, але мені не пощастило. У цій партії у мене була дилема, карта на руці давала тільки 7 ПО, або скинути її на стіл і взяти одну з 11 карт, або взяти випадкову карту з колоди і тим самим завершити партію на своєму ході. Я вибрав ризикнути і витягнув карту всього на 3 ПО.

Gorus Maximus

Gorus Maximus - швидка карткова гра на хабарі з красивими кривавими ілюстраціями. Мене ця гра підкупила своїм стилем і оформленням, хоча принцип досить простий у грі. У колоді є 5 мастей, з номіналом від 0 до 12. При цьому половина карт показують очки слави, вони мають як позитивне значення, так і негативне.

Кожен гравець отримує по 10 карт на руку (як у преферансі), починаючи з першого гравця або минулого переможця гравець розігрує карту. Гравець який сидить зліва від нього повинен зіграти карту цієї ж масті, у іншому випадку козиря або будь-яку іншу карту. Якщо гравець розігрує карту з таким же номіналом (малюнком), то масть у грі змінюється. Коли усі гравці походили, гравець з козирем і максимальним значенням забирає усі карти у вигляді хабарів.

Після 10 ходів усі гравці підраховують значення очок слави зі своїх карт, у кого більше, той виграє у раунді. При трьох перемогах в раундах оголошується переможець гладиаторскої битви. Поки чекали п'ятого учасника встигли зіграти лише один раунд, гра здалася середньою. Якщо брати гру на двох, то краще зіграти в Fox in the forest , наступного разу спробуємо повторити цю гру. А грати семеро або у увосьмеро, як на мене занадто довго, для визначення переможця, таке я один раз пережив при грі в love letter premium на вісьмох.

T.I.M.E Stories: The Marcy Case

T.I.M.E Stories: The Marcy Case - одна з крутих і незвичайних кооперативних ігор, можете прочитати мій огляд на базову версію гри Агентство часу і враження з першої партії при знайомстві у гру T.I.M.E Stories. У даній грі один сценарій, за яким гравців відправляють в минуле у 1992 рік, де необхідно знайти 17 річну рудоволосу дівчину, яка у подальшому зробить важливе діяння. Далі йдуть спойлери, хто буде грати, можете не читати, щоб не нахапатися зайвої інформації.

Почну з сумного, для перемоги нам потрібно було 5 заходів і найнеприємніше, що помилку ми допустили через автоматичні дії, у одній початковій локації кожен хід з однієї карти брали 2 предмета для подальших рухів і тільки у перший візит ми взяли 3 предмета, а далі на автоматі пропускали маленький текст, що предметів там більше.

Якщо у першому сценарії було багато переговорів і усе проходило більш мирно, то у даному сценарії у кожного гравця пістолети, а по ходу гри з'являється рушниця, кулемет, біта і т.д. По кому постріляти у даному сценарії є, при цьому якщо в локації ви часто будете стріляти, то це підвищує рівень шуму (аля Dead of Winter) і при зміні локації відбудеться одна з трьох подій пов'язаних з зомбі, у залежності від шуму.

По ходу подорожей по місту ми знаходимо чотири дівчини і інших персонажів, які заражені і помруть через певну кількість ходів. При цьому гравці не знають, яка з дівчат потрібна. У грі на усе є кілька рішень - можна збирати інформацію і по ній відсікти не потрібних дівчат або зібрати їх усіх, знайти сироватку від зараження, привести до пункту порятунку і через сканер ДНК визначити потрібну (тут прикольно реалізований момент, береться сканер ДНК і підставляється до карти дівчині, якщо смужка збіглася ця потрібна мета). Так само у пункт порятунку можна потрапити через річку, поступово пропливаючи небезпечні ділянки, або проникнути у бункер, дізнатися позивні рятувального вертольота і викликати його з даху будівлі.

При цьому у грі є багато помилкових дій, отримуючи відомості ти повертаєш у раніше зіграну локацію і хочеш пройти з новими предметами, а у підсумку витрачаєш на це час або отримуєш раніше відому інформацію. Ми повністю усе дослідили і вже знали яка саме нам потрібна руденька, але просто забули, де її знайшли. Прикро, але гра крута і наступного разу чекає альтернативне середньовіччі з драконом.

Downforce

Downforce - швидка гоночна гра з придбанням машин і загадуванням переможця фінального заїзду. Downforce така собі суміш між Camel Up і Flamme rouge.

Коротко. Вибирається одна з двох гоночних трас, гравці отримують однакову кількість карт - на картах зображено які автомобілі і на скільки клітин просуваються. У грі завжди бере участь 6 автомобілів, у грі на п'ятьох у нас один гравець придбав два автомобілі. На початку партії розкривається карта з кольором автомобіля і спеціальною властивістю гонщика, після чого усі гравці за допомогою своїх карт беруть участь у торгах. Хто покаже на картці більше значення руху авто цього кольору, той і отримає цю машину + занесе до бланку витрати на аукціон.

Після того, як усі гравці розкупили усі машини, вони випадковим чином виставляються на гоночний трек, і гравець з найближчим до фінішу автомобілем починає гонку і далі по колу. При розіграші карт, гравець рухає як йому захочеться усі автомобілі, які намальовані на карті. На трасі є три позначки, при першому перетині яких, усі гравці в бланк заносять на їх думку фаворита гонки.

Після того, як усі машини дійшли до фінішу, усі гравці підраховують зароблені гроші. Формула проста = призові за фінішну лінію власника автомобіля + результати за таємним голосуванням фаворита гонки - витрати на покупку автомобіля спочатку гри.

Перша партія вийшла трохи змазана, одна машина постійно лідирувала вперед і багато у голосування ставили на її перемогу, і просували її без блокування. Найцікавіше це траса на повороті, у двох вузьких місцях вдавалося першим всунутися на поворот і не дати суперникам тебе обійти, та й характеристики персонажів роблять гру більш різноманітною.

Будемо грати вдруге, на іншій стороні поля. Єдиний мінус у нас в компанії один гравець, який постійно виграє саме у гоночні ігри, то на вело треку він перший, тепер на гоночній трасі, пора перевіряти його на допінг, а я стабільно другий у гонках, хоча в Automobiles я хорош. Тепер я знаю яку хочу ще одну гоночну гру, там протягом гонки гравці зможуть покращувати свої автомобілі новими складовими.

Отправить ответ

avatar
  Subscribe  
Notify of