Ігротека №50. Знайомство з Mansions of Madness: Second Edition, CVlizations и Містеріум

Чергова ігротека, в цей раз встигли зіграти лише в три гри - Mansions of Madness: Second Edition, CVlizations і Містеріум, при цьому в CVilization я планував встигнути зіграти ще минулого ігротеці, а на сьогодні готував Стамбул з усіма доповненнями і нову еволюцію. Виходить на подальшу ігротеку я переношу гри, в які не встигли зіграти в цей раз. При цьому мені здається, бажано щоб за вечір була хоча б одна кооперативна гра, щоб вона згуртувала після агресії в конкурентних іграх. Або хоча б полукооператівная гра, в наступний раз може бути зіграємо в третю редакцію Люті Дракули, років п'ять тому мені довелося зіграти у другу редакцію, після чого даний жанр ігор нам сподобався.
евро игра

угадай ее

Mansions of Madness: Second Edition

Mansions of Madness: Second Edition - наша друга партія і я вибрав другий сценарій. На відміну від першого тут вже рівень складності 4 проти 2 в першому сценарії. Для різноманітності написати літературним текстом огляд.

Ми приїхали в Богом забуте містечко, воно на стільки загубилось на карті Америки, що я навіть не згадаю його назви, хоч ми ледве забрали ноги звідти. Побродивши по місту, ми постійно натикалися на агресивно налаштованих місцевих жителів, почуття тривоги не залишало нас. І ось, не знайшовши доказів у нашій справі ми вирішили переночувати в місцевому готелі.

Уявіть розмір міста, якщо в готелі були тільки дві кімнати, ми вп'ятьох ледве розмістилися в цьому номері. Настала ніч, почуття тривоги стало посилюватися, і ми почули кроки за нашими дверима. Хтось підійшов до дверей і став крутити ручку, але двері ми заздалегідь закрили. Озирнувшись ми побачили у вікні пристань, а там рибалку на човні, можливо з його допомогою ми покинемо сьогодні ж це моторошне місто, але нам необхідно вибиратися. Поки наша компанія пішла в суміжне приміщення, де крім туалету ми змогли знайти потайний вихід на вулицю, я вирішив діяти.

Я досвідчений, я бачив світ, хоча зара працюю трунарем. Недовго думаючи я взяв свою лопату, підійшов до дверей, і замість того, щоб запитати хто там, з силою штовхнув двері і почув звук падіння. Увійшовши в коридор, я побачив упиря, це була не людина, це була якась істота і недовго думаючи я вирішив його прикінчити своєю лопатою. Закінчивши свою справу, я побачив через вікно, що на вулиці зібрався величезний натовп місцевих жителів, всі вони озброєні і краще перед ними не показуватися.

Другий номер був закритий на ключ, і я вирішив прослизнути через запасний вихід, де я зустрів місцевого п'яничку. Побачивши у нього ключ, я вирішив розбудити його ляпасами по обличчю, після чого я кілька годин витратив, щоб убалтать його поділитися зі мною цим ключем. В цей час четверо моїх друзів через секретний прохід вибралися на пірс і намагалися знайти щось корисне, щоб привернути увагу рибалки. Там було дуже темно і вони насилу змогли обшукати кожну ділянку берега, тільки одна скриня нам не піддалася, ах якби ми тільки в той момент змогли його відкрити. У скрині був кулемет, і він би дуже допоміг нам проти натовпу, але хтось знав, хто знав, та упокояться тіла наших полеглих товаришів.

Щоб збільшити шанси на втечу ми вирішили розділитися, наша сама чарівна спортсменка пішла на пошуки сама, за неї ми не переживали, адже вона була сильнішою навіть за мене, хоча у мене була з собою ще й лопата. Поки вона займалася черговим упирем вона не помітила іншу небезпеку - натовп. Натовп просто змел її і всмоктал до себе. Я як благородний дон вирішив допомогти і пішов рятувати. Я думав так, дівчина поранена, стікає кров'ю ... проскочить повз мене, а я прийму удар на себе, але як ми помилялися. Вже пізніше ми дізналися, що натовп складалася з 96 упирів і навіть чарівне заклинання нам би не допомогло б з ними впоратися. У підсумку вони все йшли до пірсу і тягнули нас удвох за собою, кожен раунд б'ючи нас, приголомшуючи, а коли ми дійшли до пірсу їх спів викликал жахливого монстра з морських глибин.

Поки ми вдвох були в полоні, хлопці намагалися швидше знайти вихід зі сформованої ситуації. Вони змогли розговорити місцевого жителя, який зізнався, що він агент ФБР і що він ховається від натовпу, але він не знає, що сталося з його приятелем. Вони знайшли в місцевому окультному магазині доказ по нашій справі і труп агента ФБР. Перед тим як мене захопив натовп я викинув на вулиці ключ від високого будинку. Підібравши його мої, товариші змогли знайти маяк, щоб подати сигнал моряку, який приплив на пірс, але без агента він відмовлявся спливати, та й ми удвох вже були поранені, побиті, з помутнённим розумом ... ось так закінчилася наша невдала місія.

Відступаючи від мистецької складової. Другий сценарій був на багато крутіший за перший. Тут я налажал, через те, що я ходив один у мене було два ключа, якщо в одному місце змогли пройти і без потрібного ключа, то для другого потрібен був я. Коли я туди вирушив я попався на очі натовпі, і вона мене більше не випускала.

Для втечі від натовпу мені треба було з трьох кубиків викинути три успіху, при цьому у мене не було жодного доказу, щоб інший результат зарахувати за успіх. Мій шанс втекти з натовпу був 3/8 + 3/8 + 3/8, будь-яка удача все скасовувала, плюс через приголомшення було тільки одну дію. Не потрапивши до натовпу, я думаю ми б виграли сценарій, а так у інших гравців був час поки наше життя і розум не вичерпається. У підсумку ми вдвох і збожеволіли і в кінці кінців померли. Вже якось дуже хардкорно було з натовпом. Вже далі знайшовши ключ від скрині і прочитавши, що мініганом можна було відлякати натовп, ми зрозуміли, що не все так погано, але було вже пізно.

У даному сценарії були використані майже всі довгасті тайли місцевості і багато квадратних. На кілька місяців зробимо, перерву від цієї гри, щось вона у нас не задалася. Знайшли і інший глюк - в моїй локалізованої версії на ПК неправильно довантажились шрифти в результаті, де необхідно було проходити перевірку, ми не знали перевірку на що треба було пройти і вже за логікою її проходили. Можливо наступного разу ми зіграємо через планшет англійською, хоч перед компом сидіти не треба буде.

CVilization

CVilization - гра на правильний вибір карти з руки. У кожного гравця однаковий набір карт, який складається з 8 карт, при цьому я не помітив явно слабких карт, яких немає сенс розігрувати. У грі 3 зміни епохи, в 1 і 2 епохи одні карти розвитку цивілізації, а в третю прийдуть більш нові і сильні. У кожній епосі по 3 раунди.

На початку свого ходу перший гравець викладає на стіл одну карту лицьовою стороною вгору, а другу сорочкою вгору, далі за годинниковою стрілкою кожен гравець повторює цю процедуру. Після чого всі карти перевертаються на лицьову сторону і починається розіграш їх ефекту починаючи з карти з найменшим порядковим номером.

Фішка гри в тому, що ефект карти залежить від того, скільки гравців розіграло дану карту разом з тобою. Найсильніший ефект, якщо двоє вибрало цю карту, далі йде одиночна карта, а ось якщо карту вибрало 3 або більше гравців, найчастіше ніхто нічого не отримує. Наприклад, в другу епоху двоє гравців хотіли провернути дуже вигідну комбінацію - карта з подвоєнням (ваша друга карта розігрується двічі) і карта, яка безпосередньо приносить переможні очки (в даній грі це окуляри щастя). Так як я був останнім гравцем я вирішив теж розіграти карту на ПО, в кращому випадку я отримав би ПО, а в гіршому двоє гравців просто пропустили хід, бо їх карти нічого не принесли.

Після того, як гравці розіграли карти вони залишаються лежати на столі до кінця епохи, так в третьому раунді гравці будуть вибирати 2 карти з 4 залишених в руці, а значить можна буде краще вгадати, хто що вибере для синергії з карти. У грі три ресурсу - їжа, дерево і камінь. Після того, як ефекти з усіх карт розігранний перший гравець може купити одну з чотирьох карт з ринку, після чого ринок оновлюється і вже інший гравець може купити карту. В кінці раунду мітка першого гравця переходить наступному. В цілому вигідно бути як першим, так і останнім, знаючи частково розіграні карти на столі.

Отримувати ПО в грі можна 3 способами - розігравши відповідну карту дії (максимум три рази вийде розіграти карту і не факт, що вона принесе окуляри щастя), купивши карту розвитку цивілізації ви отримуєте одне або більше ПО, а також за властивості деяких куплених карт. Наприклад, при купівлі картки певного типу ви отримуєте 1 ПО, або успішно вкравши ресурс у противника отримаєте 1 ПО, в кінці гри у вас не залишилося ресурсів 2 ПО, або скиньте до 3 ресурсів потрібного виду і отримаєте по 1 ПО за кожен і т. д.

В цілому гра вийшла цікава, середньої тривалості, але однією лише механіки з розіграшу карт - мало. Хоч це і цікаво бачити половину дії суперника, до його застосування ... Зіграти в CVilization мене наштовхнув минулий проект автора - CV, де за допомогою кубиків ми будували своє ідеальне резюме. Спробувати варто, але краще всього грати в більшому складі учасників, не уявляю, як можна нормально зіграти в цю гру удвох, хоч цьому і видаляється частина правил, коли основний акцент зроблений на розіграші декількома гравцями однієї і тієї ж карти.

Містериум

Містеріум - кооперативна гра для вечірок, один гравець намагається так загадати карти із зображенням людей, місцевості і предметів, щоб інші гравці його зрозуміли і вибрали правильні карти спираючись на специфічні малюнки з сновидінь. Зіграли дві партії, де в кожної був новий загадувальник в ролі привида, думаю наступного разу ще двома партіями ми закриємо це коло. Грали ми з 9 загаданими картами.

Початок першої партії мене засмутило, всі ми з першої спроби вгадали якого персонажа нам загадали, а далі я з першої спроби вгадав і локацію і подумав, що гра якась проста і не цікава. У підсумку я з 7 спроби вгадав задуманий предмет, а інший учасник сильно застряг на локаціях.

У другій партії новий ведучий і нові складності. Тепер у іншого гравця були великі проблеми з визначенням персонажа на 4 дні, а у інших більш дрібні. В цілому за 3 партії тільки один гравець не тупив і справлявся швидше за всіх, у інших були проблеми в тій чи іншій мірі. Подивимося, як цей гравець в ролі привида себе покаже.

Отправить ответ

avatar
  Subscribe  
Notify of