Дуельна ігротека №60. Dice Throne: Season One, Codex: Card-Time Strategy і Targi: Die Erweiterung

Минулого тижня на своїх сторінках у соціальних мережах я зробив голосування, про які з дуельних ігор вам цікаво було б прочитати. З грою KeyForge: Call of the Archons я трохи погарячкував, але начебто є можливість пограти у гру онлайн, чим я і скористаюся найближчим часом. Окремо хочеться сказати спасибі моєму другові, який поділився зі мною Dice Throne: Season One і Targi: Die Erweiterung.

Dice Throne: Season One

Dice Throne: Season One - швидка проста гра на кістках, де необхідно довести до нуля життя противника. Кожен гравець вибирає собі персонажа, в першому сезоні це 6 ігрових персонажів зі своїми унікальними колодами карт і кісток. Ми зіграли дві партії - варвар проти ельфійки, щоб кожен зіграв по разу за кожну зі сторін.

У грі представлена невелика колода карт. Карти діляться на 2 види - поліпшення здібностей на планшеті і дії, які можна застосувати в ту чи іншу фазу гри. Гравці починають з 4 картами на руці і на початку кожного свого ходу отримують одну карту з колоди і одне бойове очко, за яке можна розіграти карту. Так само в свій хід можна продати карту з руки для отримання одного бойового очка.

У кожного гравця по 5 кубиків. На грані кістки зображено число (від 1 до 6) і спеціальний символ. Грубо кажучи - межі зі значенням 1-3 спрямовані на нанесення шкоди, 4-5 специфічні і 6 це найсильніша грань. У свій хід гравець кидає всі 5 кубиків, за бажанням він може відкласти будь-які отримані результати і перекинути потрібні йому кістки ще до двох разів.

Приклади комбінацій. У кожного героя найсильніша комбінація - це п'ять кубиків з 6, далі йде чотири кубика з 6. Якщо вийшло зібрати комбінацію з 4 послідовних чисел - це малий ряд, якщо з 5 кубиків - це великий ряд. Від трьох до п'яти кісток зі значеннями від 1 до 3 - це звичайна атака по противнику. Для двох інших комбінацій необхідно використовувати зв'язок різних граней. Всього на планшеті представлено 7 атакуючих комбінацій з гранями і 1 захисна.

За допомогою ігрових карт можна посилювати базові комбінації до II або III рівня - це збільшена сила атаки, спеціальні додаткові бонуси і можливо нові спрощені комбінації атаки. За наші дві партії у нас тільки двічі кістки не випадали належним чином і не вийшло нічого зробити в свій хід. Хоча для таких випадків картами дій можна вплинути на результат кидка в кращу сторону.

Уявімо наших героїв - це грізний і непереможний варвар і тендітна сутінкова ельфійка. Якщо дивитися на властивості комбінацій, то ми бачимо, що у варвара аналогічна атака завдає більше шкоди, ніж у ельфійки, а частина здібностей дозволяє наносити 100% шкоди (без можливості супернику захиститися). При цьому варвар може використовувати свої кістки зі значенням 4 і 5 для відновлення запасу здоров'я, а у ельфійки дані межі використовуються тільки для однієї єдиної комбінації (не рахуючи малого і великого ряду).

Якщо в комплект до варвара йде 2 види жетонів, то у ельфійки їх 4. За допомогою жетонів накладаються негативні ефекти на супротивників і позитивні на себе. Наприклад, для успішної атаки необхідно пройти перевірку і кинути кістку, в наступному раунді можна буде тільки один раз перекинути кістки, отримати на 2 ушкодження більше при атаці.

Коли гравець атакує свого супротивника і завдає йому шкоди, то для захиста гравець кидає кубики у відповідь в залежності від своїх властивостей. Так варвар кидає три кубика і за кожну грань зі значенням 4 або 5, він зцілюється на 2 життя. Ельфійка в свою чергу кидає п'ять кубів і в випадку випадання не менше двох граней з 4 і 5 вона отримує в два рази менше шкоди, а кожне парне значення граней 1-3 завдасть шкоду атакуючому.

Крім рандомних результатів кісток може не посміхнутися удача з приходом карт в руку, адже всі карти представлені в однині. Наприклад, на мій погляд дуже сильно вирішував розіграш карти посилення захисної комбінації (так варвар в свій захист кидає 4 куба і може прибрати негативний жетон противника зі свого планшета) і найпростішою атакою (адже куди простіше викинути усі кістки зі значенням від 1 до 3, ніж п'ять кубиків зі значенням 6).

В нашій партії було усе просто, я бив або найпримітивнішою атакою або збирав кубики в малий або великий ряд, так як кубиків з гранню 6 мені не випадало. Тільки під кінець гри за допомогою карт я зміг змінити значення трьох кубиків для найпотужнішої комбінації. Мій супротивник намагався використовувати різні комбінації з націлюванням на найпотужніші. У підсумку двічі перемогла ельфійка, хоча я більше вірив у варвара з його потужними ударами і лікуванням.

Гра мені сподобалася, вона проста, швидка і зрозуміла, в неї можна зіграти з будь-ким. Хочу зіграти ще раз з іншими персонажами. Але ще більше хочеться зіграти в другий сезон. Кажуть, в ньому правила більш краще прописані, в грі представлено вже 8 ігрових персонажів і ігрові карти мають унікальний дизайн, а не просто текст на кольоровому тлі.

Targi: Die Erweiterung

Таргі дуже хороша грамотна стратегічна гра. Щоб зрозуміти суть гри і як в неї грати, можете прочитати мій огляд на настільну гру Targi . Ми ж грали у доповнення, яке фактично робить гру самостійною. Більш докладно про доповнення я напишу у відповідному огляді, зігравши ще кілька партій.

Що нового в Targi: Die Erweiterung на відміну від бази. Всі 45 карт племен - нові, тепер вони можуть принести ще більше ПО, деякі карти отримали новий тимчасовий або постійний ефект і нові умови для додаткових ПО в кінці гри. З'явився новий ресурс - вода, завжди можна обміняти дві води на один будь-який ресурс, вода потрібна для покупки нових карт племені, в кінці гри 2 води - 1 ПО. В протилежну сторону від розбійника тепер рухається таргійка, яка додатково дає гравцеві один будь-який ресурс.

Граничні карти теж зазнали змін. Розбійник просить конкретні товари при грабежі, у купця можна обміняти золото на дві води, замість карти з ресурсами гравець отримує одну воду, на руднику можна отримати від 1 до 2 ПО (проти 1, 2, 3 і 4 ПО в базовій грі).

Додатково з'явився новий вид карт - дюни (20 штук). Гравець може розмістити одну свою фігуру на карту для отримання бонусу, після чого карта забирається. Карти дають значний плюс, наприклад, отримати 3 води, 2 ПО, золото і будь-який ресурс і т.і. Між грабежами є 3 місця для розміщення на дюнах, після грабежу вони оновлюються. Ми правда за свою партію жодного разу не скористалися дюнами. Адже розмістивши туди фігуру ви не доберете з двох місць на полі, а також надасте своєму противнику зайве місце для розміщення.

З доповненням стало простіше будувати, в будь-який момент воду можна обміняти на ресурс, а фігура таргійкі дасть додатково будь-який товар (дуже часто мій противник користувався цим бонусом).

У підсумку ми набрали по 36 ПО, мій опонент зібрав всі три лінії (набравши бонусом 8 ПО), а я зміг тільки дві закінчити однаковими будівлями (бонус 8 ПО), а в третій лінії не зміг добудувати аж дві локації. У своєму останньому ході замешкав і не зміг придбати жодного будинку, хоча були усі ресурси.

На перший погляд складно оцінити, з доповненням гра стала кращою або гіршою, адже з'явилося багато додаткових можливостей. Хоча, познайомившись з усіма картами локацій, можна зібрати оптимальний склад племені з'єднавши базу і доповнення дотримуючись чисельності кожного виду. Ось в базі я знав найбільш сильні карти племені, які найкраще будувати, тут же все було для мене в новинку.

Наприклад, карта подвоїть значення ПО сусіднім знизу або зверху, а значить в ідеалі її необхідно виставляти тільки в середині. Або якщо у вас в стовпці будуть всі три карти різного виду, то ви отримаєте додатково 1 ПО і таких прикладів досить багато.

Таргі для мене входять до ТОП 3 найкращих ігор для двох, тільки не питайте про інші дві гри, я їх не знаю. Варто спробувати зіграти в цю гру.

Codex: Card-Time Strategy

Codex Card-Time Strategy - вдумлива карткова стратегічна гра. Якщо в більшості дуельних ігор, гравці збирають і формують свою ігрову колоду карт перед грою або по ходу гри, докуповують потрібні, то тут гравець може в свій хід вибрати будь-яку карту з доступних у грі.

Мені ще перед грою казали, що кодекс гра, для якої потрібне розуміння і час - це гра цілого вечора, я ж планував зіграти відразу в три гри. Плюс мене підкуповували ігрові герої, яких я знав по іншій гри серії - Puzzle Strike (незвичайна гра, де замість карт були круглі жетони, і ти можеш сам по собі програти, якщо не будеш позбавлятися від штрафу).

У гру можна грати як з трьома персонажами (кожен персонаж - це свої персональні карти), так і один на один. При цьому персонажі діляться за кольорами, ми грали зелені проти червоних з одним головним героєм. У кожного гравця на початку 10 базових карт, а в кінці свого ходу він повинен додати в свою ігрову колоду ще дві будь-які доступні карти. А вже ці карти діляться на 4 види - 1, 2, 3 рівня і заклинання.

Раз в хід можна одну карту з руки розіграти сорочкою вгору до кінця гри, зробивши її робітником. За це кожен хід гравець буде додатково отримувати 1 монету, а зібравши під своїм контролем 6, 8 і 10 робітників можна побудувати будинок з технологією, що дозволить розігрувати з руки карти потрібної складності. Чим вище рівень, тим дорожче карта і сильніше в неї властивості.

Мета гри - знищити базу противника, у якій всього 20 ХП. Після того як найняли ігрових персонажів їх треба буде відправити до патруля, щоб противник в свій хід не зміг напасти на базу, а боровся з вашими захисниками, які отримують бонус у захисті.

Щоб розіграти заклинання необхідний герой. Героя можна найняти за 2 монети, а також підвищити його рівень за 1 монету. У героя після кожних трьох рівнів з'являються нові здібності і збільшується сила атаки. Як правильно грати героєм в першій партії ми не розібралися, тому часто їх наймали, щоб битися до кінця з ворожим створінням.

Начебто правила цілком зрозумілі, але під час гри виникали незрозумілі моменти, особливо з огляду на велику кількість різних властивостей у істот. У мене в кінці нашої партії на столі був дракон і фенікс, які мали властивість політ, а значить я міг перелетіти усіх ворожих юнітів і вдарити по базі на 10. З іншого боку, до мого ходу противник розіграв з руки двох динозаврів 10 10 (хоча мені здавалося, що не можна розігрувати більше однієї копії істоти 3 рівня), а вбити істоту зі стількома життями дуже непросто. У підсумку вирішили не догравати, треба подивитися летсплей і добре розібратися в правилах.

Гра крута, складна, багатогранна. Якщо брати гру в цілому, то в ній купа персонажів, у кожного своя унікальна колода, а граючи в повноцінну партію можна створити свою переможну колоду. По ходу гри, гравці в закриту дістають з книги потрібні їм карти, як це було зроблено в Mage Wars Arena, тому знання всіх своїх і чужих карт це сильне крок до перемоги.

З досвідом виробиться своя переможна стратегія, знаючи, що найкраще розігрувати на початку і які карти добирати в майбутню колоду. Адже усе одно кожен хід треба буде створювати робітника і будувати будівлі, за допомогою яких можна буде найняти крутіших істот. Треба зіграти ще.

Отправить ответ

avatar
  Subscribe  
Notify of