Ігротека № 7. Знайомство з Cacao + Las Vegas, Voluspa, The Castles of Burgundy

Сacao

Сacao - проста сімейна гра на розміщення тайлів. Тайли бувають двох типів - ваші особисті з намальованими чоловічками і загальна стопка з джунглями. Ці два типи виставляються на поле по діагоналі і не можуть бути сусідніми. Так, коли ви виставляєте свій тайл з міпламі, то отримуєте ефект сусіднього тайла стільки раз, скільки ваших міплов стикається з Тайлі. Якщо після вашого виставлення з'явилося місце, де новий тайл стосувався вашого викладеного та іншого раніше викладеного з міплом, то ви виставляєте ще і загальний тайл. Складно так пояснити без наочного малюнка. Чим мені ще гра сподобалася - це всього 4 сторінки правил + 2 з поясненням дій загальних тайлів. Ще раз зіграю.

Las Vegas

Las Vegas - гра на кубиках, є 6 столів представлених у вигляді карт - банкнот з сумарною сумою за столом вище 50. У кожного гравця є свій набір кубиків (на двох 8) плюс пару білих кубиків (на двох 4), в свій хід гравець кидає всі наявні кубики, і він повинен вибрати одне значення на межі. Припустимо все кубики з 6 я в цьому ходу використовую, це означає, що все 6 йдуть на стіл номер 6, при цьому туди можуть піти як ваші кольорові кубики, так і білі. Після того, як всі гравці по черзі розставили кубики (після кожного раунду йде повний перекидання кубиків) йде підрахунок у кого більше кубиків на столі той і забирає велику банкноту, якщо порівну, то все в прольоті. Гра триватиме 4 раунду, і вона здалася досить швидкою і бадьорою, то що доктор прописав для любителів Дайс.

Voluspa

Voluspa - гра на розміщення тайлів. Скільки тайлів в лінії, в яку ви поставили тайл, стільки переможних очок ви отримаєте. Тайли представлені у вигляді скандинавських богів з різними властивостями і силою, адже ви отримаєте очки тільки в тому випадку, якщо ваш тайл буде найсильнішим в ряду.

The Castles of Burgundy

The Castles of Burgundy - вже класика від Фельд, гру я представляти не буду, в неї головне зіграти. Одна з моїх улюблених ігор. Ця партія запам'яталася мені тим, що у нас були асиметричні поля, якщо я грав на базовому, де в основному полі складається з трьох сусідніх тайлів, то у мого опонента було багато одинарних полів і на початку гри він дуже багато брав ПО завдяки бонусів за раніше закриття поля, але в останньому раунді я його наздогнав і перегнав.

Отправить ответ

avatar
  Subscribe  
Notify of